آخرین عناوین

يکشنبه 19 مرداد 1393-21:28 کد خبر:659

مدير پايگاه خبري شمال آرت اعلام کرد:

تعطيلي تنها سايت تخصصي رويدادهاي فرهنگي و هنري شمال ايران

اما اينك در آستانه 17مرداد 93 عليرغم همه دلبستگي ها ، بخاطر برخي ناگفته هايي كه شايد در آينده از آن سخن بگوييم، چراغ نخستين سايت تخصصي رويدادهاي فرهنگي و هنري شمال ايران خاموش مي شود تا بلكه روزي روزگاري بارديگر شعله آن برافروخته شود.


به گزارش خزرخبر تنها سایت تخصصی رویدادهای فرهنگی و هنری شمال ایران تعطیل شد.

علیرضا سعیدی کیاسری مدیر پایگاه شمال آرت یادداشتی در این زمینه برای خزرخبر ارسال کرد که با کمال تاسف می خوانیم:

دو سال پيش در چنين روزهايي با انگيزه و اشتياق فراوان، نخستين پايگاه خبري رويدادهاي فرهنگي و هنري شمال ايران را راه اندازي كرديم تا با دغدغه هاي اهالي فرهنگ و هنر براي داشتن تريبوني كه با آن بتوانند حرف دلشان را در زمينه هاي تخصصي و صنفي به جامعه و مسئولين انعكاس دهند همگام باشيم.

"شمال آرت" آمده بود تا بعنوان يك پايگاه خبري مستقل در فضاي مجازي، با رويكردي تخصصي به انعكاس اخبار و تحليل رويدادهاي فرهنگي و هنري استانهاي مازندران،گيلان و گلستان بپردازد.

"شمال آرت" آمده بود تا با همت همه دلسوزان عرصه فرهنگ و هنر به ويژه فرهيختگان و پيشكسوتان و نيز پشتيباني متوليان امر بتواند در توسعه فرهنگ و هنر خطه هميشه سبز شمال سهمي داشته باشد.

"شمال آرت" آمده بود تا بتواند حداقل بخش كوچكي از خلاء بزرگ وجود پايگاه خبري ويژه رويدادهاي فرهنگي و هنري شمال كشور را با انعكاس اخبار و تحليل رويدادهاي اين حوزه برطرف نمايد...

"شمال آرت" طي دو سال فعاليت با تمام گرفتاريها و چالش هاي پيش رو، با افتخار توانست در ميان اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه به جايگاه شايسته اي دست پيدا كند كه بهترين گواه آن اظهار لطف مستمر اهالي فرهنگ و هنر نسبت به اين سايت است.

17 مرداد سال 91 در روز بزرگ خبرنگار، با چشم اندازي از برنامه ها و فعاليت ها در حوزه فرهنگ و هنر و اتكا به تجربه هاي اندوخته شده در مدت بيست سال فعاليت رسانه اي، به جمع خانواده بزرگ رسانه هاي مجازي مازندران پيوستيم تا صادقانه به دوراز هرگونه حاشيه بتوانيم در مسير توسعه فرهنگي استان به اندازه توان خود گام كوچكي برداريم كه بدون ترديد كارنامه شمال آرت در دو سال گذشته آينه تمام نماي عملكرد آن مي باشد.

اما اينك در آستانه 17مرداد 93 عليرغم همه دلبستگي ها ، بخاطر برخي ناگفته هايي كه شايد در آينده از آن سخن بگوييم، چراغ نخستين سايت تخصصي رويدادهاي فرهنگي و هنري شمال ايران خاموش مي شود تا بلكه روزي روزگاري بارديگر شعله آن برافروخته شود.

واكنون در اين مجال،فرصت را مغتنم شمرده ضمن قدرداني از اصحاب فرهيخته فرهنگ و هنر و رسانه و مردم شريف شمال ميهن عزيزمان، از حضور خوباني كه به هر دليلي در طي اين دوسال فعاليت رسانه اي از ما رنجيده خاطر شدند،از صميم قلب پوزش مي طلبيم.

خدايا چنان كن سرانجام كار           تو خشنود باشي و ما رستگار

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :