آخرین عناوین

يکشنبه 5 اسفند 1397-16:25 کد خبر:66022

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی خبر داد:

سارقان تلفنی از داخل زندان طعمه‌های خود را سرکیسه کردند

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی از دستگیری 3 سارق حرفه‌ای که با سرقت تلفنی 70 میلیون ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.


به گزارش خزرتیتر خبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، شهرام دمساز اظهار داشت: در پی مراجعه چهار نفر از شهروندان به مراجع انتظامی، مبنی بر این که افرادی به بهانه برنده شدنشان در قرعه کشی بانک از آنان کلاهبرداری کرده اند، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: متهمان که به دلیل ارتکاب جرائم کیفری در زندان قائم‌شهر به سر می‌بردند، با تشکیل یک باند سه نفره سوژه‌های خود را انتخاب و به بهانه برنده‌شدنشان در قرعه‌کشی بانک و ... طی تماسی تلفنی آنان را پای دستگاه‌های خود پرداز کشانده و با شیوه‌های متقلبانه از آنان کلاهبرداری می‌کردند.

دمساز در پایان گفت: متهمان که در مجموع 70 میلیون ریال از مالباختگان کلاهبرداری کرده بودند پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :