آخرین عناوین

دوشنبه 6 اسفند 1397-10:39 کد خبر:66041

رئیس اداره مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

انسداد روزانه محور هراز طی امروز و فردا

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به منظور اجرای عملیات راهسازی در محور هراز خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، محسن هاشمی اظهار داشت: محور هراز به ‌دلیل اجرای عملیات خاک‌برداری ترانشه در محدوده فلابن - کیلومتر 65 تا 67 از ساعت 8 صبح امروز مسدود شده و این محدودیت تا ساعت 17 امروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود:محدودیت انسداد روزانه محور هراز از ساعت 8 تا 18 روز سه‌شنبه نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد:طی اجرای این محدودیت تردد از محورهای سوادکوه و کندوان به‌عنوان محورهای جایگزین انجام می‌شود.

هاشمی با اشاره به بارش برف در محور هراز، اضافه کرد:همچنین در محدوده گدوک محور سوادکوه شاهد بارش برف بودیم که درحال حاضر قطع شده ولی این محور مه‌آلود و با کاهش دید همراه است.

وی یادآور شد: محورهای کندوان و کیاسر نیز تمام ابری است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در پایان با اعلام وضعیت آرام ترافیکی در محورهای مازندران، گفت: باتوجه به شرایط جوی احتمال ریزش سنگ و سقوط بهمت در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر استان مازندران وجود دارد که لازم است رانندگان با احتیاط کامل در محورهای استان تردد کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :