آخرین عناوین

دوشنبه 6 اسفند 1397-16:23 کد خبر:66051

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد:

قتل پسر به دست پدر

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: پسربچه ۱۰ ساله بابلی قربانی کینه توزی پدر شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس،مرد جوان که از رفتارهای پسر ده ساله اش به ستوه آمده بود، او را به قتل رساند و جسدش را داخل رودخانه انداخت.

براساس این گزارش،پسر ده ساله ای به نام مجتبي چهاردهم بهمن امسال از خانه شان در یکی از محله های شهرستان بابل بیرون رفت و به طور مشکوکی ناپديد شد،خانواده اش زمانی که موفق به یافتن وی نشدند، با حضور در پلیس آگاهی گم شدن وی را گزارش کردند.

کشف جسد

پلیس در جست و جوی این کودک گمشده بود تا این که چهارم اسفند امسال پیرمردی که در حال عبور از کنار پل موزیرج بابل بود جسد پسربچه ای را زیر پل دید و به پلیس خبر داد.

زمانی که ماموران در آنجا حاضر شده و موضوع را بررسی کردند مشخص شد جسد مجتبی پس از ۲ روز پیدا شده است .

گزارش پزشکی قانونی نشان داد پسر بچه براثر ضربه ای که به سرش اصابت کرده، جان باخته و بعد جسدش داخل رودخانه افتاده بود.

این گزارش احتمال قتل پسربچه را مطرح کرد، ماموران به تحقيق دوباره از والدین این کودك پرداختند که متوجه ضد و نقیض گویی های پدر او شدند.

در این مرحله این مرد به عنوان تنها مظنون در قتل پسرش بازداشت شد، این مرد مدعی بود که در ماجرای قتل پسرش نقشی نداشته و نمی داند او چطور به قتل رسیده و چه کسی قاتل اوست، اما در جریان تحقیقات، ماموران سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد آخرین فردی که کودک با او دیده شده پدرش بوده است.

همین سرنخ کافي بود که دیگر ماموران مطمئن شوند مجتبی توسط پدرش به قتل رسیده است.

اعتراف به قتل

متهم به افسر تحقيق گفت: چند سال پیش از همسر اولم جدا شده و سرپرستی پسر ده ساله مان را به عهده داشتم،مدتی بعد با زن دیگری آشنا شده و ازدواج کردم، پسرم او را نمی توانست جای مادرش قبول نکرد و همیشه با او سر ناسازگاری داشت، از کارهای پسرم خسته شده بودم تا این که تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم، پسرم را به سمت رودخانه بردم، بعد با بلوك سیمانی که در آنجا افتاده بود محکم به سر پسرم زدم که او فوت شد.

متهم به فرزند کشي ادامه داد: بعد از اطمینان از مرگ او جسد را به داخل رودخانه انداختم و از محل فرار کرده و به خانه بازگشتم و وانمود کردم که پسرمان گم شده است، بعد هم پرونده شکایتی در این باره طرح کردم تا همه فکر کنند او گم شده و راز قتلی که مرتکب شده بودم و پنهان بماند.

سرهنگ سید جعفر ساداتی، سرپرست پلیس آگاهي فرماندهی انتظامی مازندران به جام جم گفت: با اعتراف مرد جوان به قتل پسر ده ساله اش، برای او قرار قانونی صادر و وی بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :