آخرین عناوین

دوشنبه 6 اسفند 1397-22:9 کد خبر:66059

استارت رقابت خدمات رسانی جدید به مردم در بانک ملی:

ادعای جالب توجه رییس اداره امور شعب بانک ملی استان

رییس اداره امور شعب بانک ملی مازندران گفت: طرح های جدید خدمت رسانی به مردم با انگیزه های رقابت سالم در دستور کار قرار گرفت.


به گزارش خزرتیترخبر،خانعلی رشیدی در مراسم افتتاح بانک ملی شعبه زرگر شهر بابل افزود:بهترین و موفق ترین رقابت در دنیا،رقابت سالم و دینی جهت خدمت رسانی به مردم می باشد که در این راستا،کارکنان بانک ملی مازندران با انگیزه چندین برابر در حال خدمت می باشند‌.

وی با اعلام اینکه در رقابت سالم و دینی رضایت خدا،مردم و مسئولین جلب می شود اظهار داشت:افتتاح هر شعبه از بانک ملی در استان،باعث رقابت چندین برابر بین کارکنان شعبات جهت خدمت رسانی بیشتر می شود.

رشیدی با بیان اینکه مردم منطقه،مسئولین محلی،بازرگانان و فعالان اقتصادی باید با تمرکز امورات بانکی خود در این شعبه،به توسعه،رشد،ایجاد اشتغال و کارافرینی در منطقه خود کمک نمایند تصریح کرد:تمام تلاش کارکنان بانک ملی به خصوص این شعبه که دارای اختیارات لازم می باشند این است که در روزهای پایانی سال،بهترین خدمات را در سریعترین زمان به مشتریان خود ارائه دهند.

شعبه جدید بانک ملی ایران در بخش لاله آباد شهرستان بابل به نام شعبه زرگر شهر از محل جابه جایی شعبه شهید بزاز بابل با حضور رئیس اداره امور شعب استان، مدیرکل اقتصاد و دارائی استان ،امام جمعه زرگرشهر ،معاونت اداره امور شعب استان ، شهردار و اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولین شهری ، جمعی از مسئولین  ستادی و روسای شعب بابل، بازاریان و اقشار مختلف مردم در  محل ساختمان شهرداری زرگرشهر بابل افتتاح شد.

 

در این مراسم رشیدی رئیس اداره امور شعب بانک ملی ایران در مازندران ضمن تشکر از زحمات و تلاش همه کسانی که در تاسیس شعبه در این شهر نقش داشتند با ارائه گزارشی از روند تاریخی شکل گیری بانک ملی ایران و قدمت آن در استان و ارائه گزارشی کوتاهی از عملکرد بانک ملی در استان افزود:نظام بانکی یکی از اصلی ترین محورهای توسعه در کشور و استان بوده و در این بین بانک ملی ایران یکی از مهترین مسیر دستیابی به اهداف اقتصادی ، رشد تولید و افزایش اشتغال در منطقه می باشد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام شیخی امام جمعه و قاسمی شهردار زرگرشهر با اشاره به نقش بانک ملی ایران در استان و توسعه منطقه، افتتاح این شعبه را یک ضرورت برای نیازهای بانکی مردم بخش لاله آباد دانسته و از حضور بانک ملی ایران در منطقه تقدیر کردند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :