آخرین عناوین

سه شنبه 7 اسفند 1397-16:9 کد خبر:66072

فرمانده انتظامی بابلسر خبر داد:

پلمپ 6 واحد صنفی متخلف در بابلسر

فرمانده انتظامی بابلسر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۴ فقره سرقت و پلمپ ۶ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبداله رضوانی اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بابلسر به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود:در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۷ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۸۴ دستگاه خودرو و ۴۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف ۱۴ فقره سرقت شامل سرقت اماکن، سرقت منزل، سرقت خودرو و موتورسیکلت از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است.

رضوانی افزود:در این طرح تعداد ۴۶ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفته که تعداد ۱۸ صنف اخطار پلمپ و تعداد ۶واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و ضوابط انتظامی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :