آخرین عناوین

يکشنبه 19 مرداد 1393-21:43 کد خبر:662

نماینده شهردار ساری در شورای شهر پست گرفت

محمدی کیادهی رئیس انجمن ورزش‌یار ساری شد

محمدحسن محمدی کیادهی به عنوان رئیس و مدیرعامل انجمن خیرین ورزشی‌یار ساری منصوب شد.


به گزارش خزرخبر و به نقل از فارس، در سومین جلسه از خیرین انجمن ورزش‌یار محمدحسن محمدی‌کیادهی با رای اعضا مجمع به عنوان رئیس و مدیرعامل منصوب شد.

سومین جلسه ورزش‌یار که در حضور خیران و بزرگان ساری بعداز ظهر امروز به میزبانی اتاق اصناف مرکز استان برگزار شد، حاضران در جلسه برای پیشبرد و توسعه ورزش ساری به نکته نظرات خوبی رسیدند.

در این جلسه محمدحسن محمدی‌کیادهی، حسن صفری، حسین بریمانی، حمید رضا نوری، محمد جعفری، عباس رمدانی، محمد نوخندانی، سید حسن حسینی، کریم اکبری، مرتضی شعبانی، سید احمد اندرواژ، مجتبی کواکیبیان، عباس بابازاده و حامد یوسفی حضور داشتند.

محمدحسن محمدی‌کیادهی در این جلسه گفت: شهرداری و شورای شهر ساری حدود 5 میلیارد تومان بودجه برای کارهای فرهنگی اختصاص داد که باید صرف هزینه‌های ورزشی شود.

وی با اشاره به اینکه اساسنامه خیران ورزش در هیچ جای کشور هنوز ابلاغ نشده، افزود: ساری به عنوان نخستین شهر در کشور بود که چنین اقدام پسندیده‌ای داشته است.

مشاور شهردار مرکز استان تصریح کرد:این اقدام یک حرکت نو در ورزش کشور است که به طور حتم استان‌های دیگر الگوبرداری خواهند کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری نیز گفت: در صورت حمایت خیران و سرمایه‌گذاران ظرفیت خوبی در ورزش مرکز استان وجود دارد.

حسین بریمانی با اشاره به کسب مدال‌های مختلف توسط ورزشکاران ساروی در رقابت‌های کشوری و برون‌‎مرزی گفت: ورزش ساری با توجه به ظرفیت و نیروی انسانی خوب می‌تواند جز شهرهای سطح اول کشور باشد.

وی این حرکت را بسیار ارزشمند از سوی خیران به ورزش ساری عنوان کرد و بیان داشت: حمایت از ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان و هیئت‌های ورزشی سبب روحیه و بیشتر آنها می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با بیان اینکه تشکیل انجمن خیران ورزش ساری می‌تواند هدیه ماندگاری برای ورزش مرکز استان باشد، ادامه داد: این انجمن در برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی می‌تواند نقش به سزایی داشته باشد.

همچنین محمد نوخندانی دیگر عضو انجمن ورزش یار ساری گفت: راه اندازی و حمایت از خیرین ورزش ساری اقدامی تحسین آمیز است  که باید از سوی مسئولان حمایت شود.

مدیرعامل باشگاه ورزشی ایرانیان ساری نیز افزود: در درجه نخست باید مکانی خوبی برای این مجمع در نظر گرفته شود و این مجمع باید از قدرت لازم نیز بهره‌مند باشد.

محمد نوخندانی تصریح کرد: بودجه اختصاص یافته باید در حساب انجمن ورزش‌یار واریز تا از سوی اعضا مجمع برای تیم‌های ورزشی و ورزشکاران ساروی هزینه شود.

رئیس اتاق اصناف ساری نیز بیان داشت: برای حمایت از ورزش ساری برای مراجعه کنندگان درخواست مجوز صنفی مبلغی اندک برای حمایت از ورزش ساری واریز کنند.

عباس رمدانی از فعالیت 28 هزار عضو اصناف در ساری خبر داد و یادآور شد: اتاق اصناف سازمان بسیار خوبی برای حمایت از ورزش ساری است.

رئیس اتاق اصناف ساری با اشاره از حمایت این صنف به تیم‌های ورزش مرکز استان به ویژه والیبال تصریح کرد: اصناف مرکز استان هرگونه همکاری مالی و معنوی را برای ورزش ساری خواهد داشت.

حسن صفری مدیرعامل رستوران رنجیره‌ای حاج حسن نیز از رسانه‌ای کردن این جلسات برای حمایت بیشتر مسئولان و خیران عنوان کرد و افزود: هر کدام از اعضا باید کار رسانه‌ای برای تبلیغ و ترویج بیشتر مالی این انجمن انجام دهند.

وی تصریح کرد: با تشکیل مجمع ورزش یار تا حدود زیادی مشکلات مالی ورزشکاران مرکز استان کاسته شود.

مدیرعامل مجموعه فرهنگی ورزشی معراج ساری نیز گفت: مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاران امر ورزش داشته تا برای ادامه فعالیت رغبت و علاقه‌مندی شان را نشان دهند.

حمیدرضا نوری با بیان اینکه ساری مهد ورزش کشور و استان است، یادآور شد: انجمن خیران ورزش یار کمک و خدمات خوبی می‌تواند برای رشد و توسعه ورزش ساری داشته باشد.

سید محمد جعفری عضو شورای شهر ساری نیز حمایت مسئولان به ورزش را یک امر ضروری عنوان کرد و متذکر شد: شهرداری و شورای شهر ساری همکاری همه‌جانبه برای حمایت مالی از ورزش ساری دارد.

در پایان این جلسه با امضای اساسنامه از سوی اعضا مجمع خیران محمدحسن محمدی کیادهی به عنوان رئیس و مدیرعامل، حسن صفری به عنوان نایب رئیس، محمد نوخندانی به عنوان دبیر، مرتضی شعبانی به عنوان خزانه‌دار، حمیدرضا نوری و کریم اکبری به عنوان بازرس و مهدی کهن روز به عنوان مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی انجمن ورزش‌یار ساری انتخاب شدند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :