آخرین عناوین

جمعه 17 اسفند 1397-21:48 کد خبر:66264

فرمانده انتظامی آمل خبر داد:

قتل مرد 37 ساله بر اثر درگیری چند مسافر در لاریجان/ دستگیری قاتل در کمتر از 3 ساعت

فرمانده انتظامی آمل گفت: درگیری که منجر به چاقوکشی شد یکی از طرفین دعوا فردی 22 ساله با ضربات چاقو یکی از همراهان خود مردی 37 ساله را از پای در آورد و سریعا از محل جنایت گریخت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، سرهنگ نعمت الله آزادی در گفت‌وگویی از قتل مرد 37 ساله در شهر رینه لاریجان خبر داد و گفت: 6 مرد جوان از اهالی دو شهر از شهرستان های همجوار شهرستان آمل که برای تفریح به شهر کوهستانی "رینه" آمل رفته بودند به علت نامعلومی با یکدیگر درگیر شدند.

وی افزود: این درگیری که منجر به چاقوکشی شد یکی از طرفین دعوا فردی 22 ساله یکی از همراهان خود مردی 37 ساله را با ضربات چاقو از پای در آورد و سریعا از محل جنایت گریخت.

آزادی تصریح کرد: با وقوع این حادثه، تیم ویژه مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی این فرماندهی تشکیل و به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با بررسی صحنه جرم و انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در کمتر از سه ساعت مخفیگاه قاتل را در یکی از روستاهای همجوار این شهر شناسایی کردند، گفت: متهم به قتل در کمتر از سه ساعت دستگیر شد و تحقیقات بیشتر در این خصوص همچنان ادامه دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :