آخرین عناوین

دوشنبه 20 اسفند 1397-16:31 کد خبر:66321

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران خبر داد:

پرواز ساری - تبریز نوروز ۹۸ در فرودگاه ساری برقرار می‌شود

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به آماده‌سازی فرودگاه‌های استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی گفت: پرواز ساری - تبریز نوروز ۹۸ در فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری برقرار می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران، سعدالله وطن خواه اظهار داشت: به منظور آماده‌سازی محیطی و استقبال از پروازها و مسافران نوروزی، پروژه‌های بهسازی و محوطه نوسازی و مبادی ورودی به ترمینال‌ها، اطلاح مسیر و زیباسازی مسیرهای دسترسی آغاز و تا پایان سال به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز سال نو در ترمینال‌های فرودگاه‌های سه‌گانه استان، سفره هفت سین با ذائقه و رسوم ایرانی و باستانی گسترده می‌شود و همزمان با ورود نخستین مسافران سال نو آئین سنتی سرنانوازی و استقبال از مسافران اجرا می‌شود تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی و بهسازی تا 28 اسفندماه 97 به اتمام می‌رسد و کارهای باقی مانده به جهت امکان سرویس مطلوب به مردم متوقف می‌شود.

وطن‌خواه به افزایش پروازها در مسیرهای نوشهر - تهران ، نوشهر - مشهد و شیراز - نوشهر توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر و آسمان از فرودگاه نوشهر و همه روزه رامسر - تهران توسط شرکت هواپیمایی آسمان و ایران ایر اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار از یازدهم فرودین ماه 98 پرواز در مسیر ساری - تبریز و بالعکس چهارشنبه‌های هر هفته راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود‌: هواپیمایی بومی وارش  روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته مسیر ساری - کیش را به مسیرهای پروازی خود اضافه کرد.

وی بیان کرد: به منظور ایجاد نشاط و روحیه مسافران اجرای المانهایی با چشم اندازهای بهار و نوروز در محاوط اجرا و تمامی جداول و تک لب‌ها رنگ آمیزی  می‌شود و ورودی ترمینال‌ها گل آرایی و به سبزه آراسته می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :