آخرین عناوین

دوشنبه 20 اسفند 1397-16:42 کد خبر:66323

آخرین خبر ترافیکی راه های مازندران اعلام شد:

محدودیت ترافیکی ایام نوروز از ۲۸ اسفندماه در محورهای مازندران اعمال می‌شود

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی از اواسط هفته آینده گفت: محدودیت ترافیکی ایام نوروز از ۲۸ اسفندماه در محورهای مازندران اعمال می‌شود.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علیرضا قدمی اظهار داشت: محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از سه‌شنبه هفته آینده 28 اسفندماه امسال در محورهای مازندران آغاز می‌شود.

وی افزود: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، محورهای کندوان، هراز، سوادکوه و سایر محورهایی که ضرورت ایجاب کند ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران اضافه کرد:در تمامی محورهای برون شهری که در این ایام ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی یا دارای مجوز از پلیس راهور ناجا از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه تنها در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت روز 13 فروردین‌ماه سال 98 در تمامی محورهای برون‌شهری استان مازندران ممنوع است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :