آخرین عناوین

سه شنبه 21 اسفند 1397-11:29 کد خبر:66342

اظهارات عجیب و خاص نایب رئیس شورای شهر ساری:

نمایندگان ساری، هم از توبره ميخورند هم از آخور!

 نایب رئیس شورای شهر ساری گفت: در انتخابات آینده مردم  از رای دادن به افرادی که شومن می باشند،خودداری نمایند.


به گزارش خزرتیترخبر، علی اکبر زلیکانی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: برخی پروژه‌های شهر ساری در طول سال‌های گذشته به نتیجه نرسیده است و برخی نمایندگان به «شومن» تبدیل شده اند و باید افرادی برای مجلس آینده برگزید که حالت نمایشی و شومنی نداشته باشند.

نایب رئیس شورای شهر گفت: علت عدم حضور شهردار ساری در بعضی از جلسات شورا، جلوگیری از ایجاد تشنج و درگیری می باشد.

وی افزود:از انتقادات دفاع می کنیم اما به کسی هم اجازه نمی دهیم از تریبون شورا استفاده کند و جو شورا و موقعیت شورا را تضعیف نماید و اخطار می دهیم که از کارهای گروهی پرهیز نمایند.

زلیکانی افزود: نمایندگان فعلی ساری که از طرفداران  دولت بودند و از دولت رای نگرفته اند و پشتیبانی استاندار را پشت سر خود داشته اند،متاسفانه عملکرد ضعیفی داشته اند و در حال حاضر سعی دارند با جذب نیروهای مخالف در انتخابات بعدی رای بیاورند که موفق نخواهد شد.

نایب رئیس شورای شهر ساری گفت: در انتخابات آینده مردم  از رای دادن به افرادی که شومن می باشند،خودداری نمایند.

وی اظهار داشت: در 22 بهمن سال 97 برخی به اسم امت حزب الله  سعی در تخریب شهردار داشته اند و حتی نزد سخنران 22 بهمن، یعنی وزیر اقتصاد هم در مورد شهردار، صحبت های ناجوانمردانه زدند که باعث سنگ اندازی در کار و فعالیت شورا و شهرداری شده است.

نایب رییس شورا گفت:بودجه سال 97 شهرداری ساری به طور کامل محقق شده است، حتی متمم بودجه هم درخواست شده است و این یعنی توانایی و فعالیت خاص و بسیار خوب شهرداری و شورا.

زلیکانی افزود: در سال گذشته تمام تلاش را کردیم برای اجرای پروژه‌هایی که مشکلات مردم را حل کنیم و تونل شهید علمدار از جمله آن به شمار می‌رود و اجرای این تونل در رفع گره ترافیکی در ضلع شرقی شهر ساری تأثیرگذار بوده است.

وی عنوان کرد: در سال آینده به صورت جدی وارد مقوله آسفالت می شویم و اعتبار خوبی در این بخش گذاشته شده است.

زلیکانی ادامه داد: پروژه باغ بانوان در مرحله انتهایی قرار دارد و بزودی در اختیار بانوان برای بهره برداری قرار می‌گیرد.

نایب رئیس شورای شهر ساری با اشاره به مشکل اساسی در پروژه باغ بانوان گفت: قرار بود این پروژه کاملاً محصور باشد ولی متأسفانه ساخت و ساز نامناسب امکان حصار مناسب را از بین برده است.

وی گفت: برای پوشش و حصار باغ بانوان ساری ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

زلیکانی تکمیل فاز دوم پارک ملل را از دیگر پروژه‌های مهم شهری بیان کرد و گفت: این پروژه علاوه بر کارکرد ملی در ایجاد اشتغال و درآمد پایدار سهم بسزایی دارد.

وی با اشاره به رشد بودجه شهرداری در سال ۹۸ گفت: بودجه سال آینده انقباظی بسته شده است زیرا مشکلات زیادی وجود دارد و با تامل بیشتری سعی در تصویب بودجه داشتیم.

زلیکانی، پروژه شهید زارع را از دیگر طرح‌های حوزه گردشگری در استان بیان کرد و گفت: همچنین بوستان ولایت از نظر سخت افزاری تکمیل شد ولی هنوز کاربری آن تکمیل نشده است.

خبرهای تکمیلی متعاقبا منتشر خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :