آخرین عناوین

يکشنبه 26 اسفند 1397-11:12 کد خبر:66431

رییس ستاد جامع مدیریت بحران شهرداری ساری با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی تاکید کرد:

آماده باش نیروهای خدمت رسان شهرداری ساری طی 48 ساعت آینده

رییس ستاد جامع مدیریت بحران شهرداری ساری گفت: شهروندان طی 48 ساعت آینده از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کرده و نکات ایمنی رعایت کنند


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، حسن کلانتری مدیر ستاد جامع مدیریت بحران شهرداری مرکز استان با اشاره به اطلاعیه سازمان هواشناسی مازندران مبنی بر بارندگی نسبتاً شدید همراه با وزش باد طی 48 ساعت آینده ، اظهار داشت: طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی استان از عصر امروز تا شب سه شنبه 28 اسفندماه جاری توده هوای سرد همراه با  بارندگی و وزش باد شدید در شمال کشور مستقر خواهد بود که از امشب تا ظهر فردا شدت آن بیشتر خواهد بود.

وی افزود:بر این اساس و حسب دستور شهردار محترم، شهرداری های مناطق سه گانه و سازمان های تابعه با تجهیزات کامل به صورت آماده باش و در جهت ارائه خدمات و امداد رسانی به شهروندان در مواقع بحرانی در نقاط مختلف شهر مستقر خواهند شد.

کلانتری ادامه داد:همشهریان عزیز ضمن بازدید از راههای خروجی آب های سطحی مانند پشت بام ها و حیاط منازل و نیز عدم پارک خودرو در حاشیه خیابان ها و زیر درختان، از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

رییس ستاد جامع مدیریت بحران شهرداری ساری خاطر نشان کرد: شهروندان درصورت مشاهده حادثه با حفظ خونسردی با شماره 137 یا 125 تماس حاصل نمایند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :