آخرین عناوین

يکشنبه 26 اسفند 1397-12:43 کد خبر:66434

مدیرکل هواشناسی مازندران خبر داد:

باران در راه مازندران/ احتمال وقوع سیلاب در شرق مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: سامانه سرد و بارشی از امشب همراه با کاهش 12 درجه‌ای دمای هوا در آسمان مازندران نفوذ پیدا می‌کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،سیدمحمدرضا رضوی با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی از امشب در آسمان مازندران، اظهار کرد: طی این مدت حدود 12 درجه کاهش دما داریم.

وی با بیان اینکه بارش تمام مناطق استان را در برمی‌گیرد، افزود: ارتفاعات استان طی این مدت با بارش برف و به‌صورت لغزنده بوده که اختلال در تردد جاده‌ای دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران به وزش باد شدید در آسمان استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وزش باد که در برخی مناطق شدید بوده احتمال خسارت بر خزانه‌های برنج و سقف ساختمان‌ها وجود دارد.

این مسئول با اعلام اینکه این سامانه سرد و بارشی بیشتر شرق مازندران را در برمی‌گیرد، تصریح کرد: باتوجه به بارش‌های رگباری احتمال وقوع سیلاب نیز وجود دارد.

رضوی با بیان اینکه بارش‌ها از امشب در آسمان مازندران شروع می‌شود، اظهار کرد: شدت بارندگی از نیمه شب امشب تا فردا خواهد بود.

وی ادامه داد: این سامانه عصر روز سه‌شنبه در شرق استان ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از روز چهارشنبه شاهد خروج این سامانه بارشی در آسمان مازندران و استقرار هوایی صاف تا نیمه‌ابری خواهیم بود.

رضوی در پایان گفت: دریای مازندران از امشب به‌ صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :