آخرین عناوین

يکشنبه 26 اسفند 1397-23:7 کد خبر:66436

با حضور جانشین فرمانده انتظامی مازندران صورت گرفت:

معارفه فرمانده انتظامی جدید رامسر

با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران و مسئولین شهرستانی، فرمانده انتظامی جدید رامسر معارفه و منصوب شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، بعدازظهر یکشنبه با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران و مسئولین شهرستانی، فرمانده انتظامی جدید رامسر معارفه و منصوب شد.

 براساس این گزارش، حسن مفخمی شهرستانی یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی رامسر با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی پلیس در استان اظهار داشت: نیروی انتظامی باعث افتخار خود می‌داند که به عنوان سرباز ولایت در جهت خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کند.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی و نوآوری در خدمت مراحل انتصابات در نیروی انتظامی آغاز می‌شود و فرمانده سابق انتظامی رامسر با توجه به توان مدیریتی به عنوان فرمانده انتظامی تنکابن منصوب شد.

وی با بیان اینکه امنیت با کار جمعی انجام می‌شود و نیازمند مشارکت مردمی است گفت: طرح استقبال از بهار در راستای ایجاد امنیت پایدار انجام می‌شود که در چهارشنبه آخر سال با آموزش و پیشگیری از طریق شبکه‌های اجتماعی باید انجام شود.

وی تصریح کرد: قرارگاه نوروزی برای آمادگی پلیس در ایجاد امنیت راه اندازی شد تا با ایجاد امنیت نقش خوبی در تعطیلات نوروزی ایفا کنیم.

محمد آزاد فرماندار نوشهر در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی رامسر با بیان اینکه فرمانده سابق انتظامی پرتلاش و عملیاتی بود گفت: این فرمانده در طول دو سال خدمت با تعامل و همکاری در راستای امنیت این شهر تلاش کرد که رضایت قلبی نسبت به رفتن وی از این شهر نداشتم.

وی افزود: فرمانده سابق اننظامی رامسر در تمامی حوزه‌ها پرتلاش بود و در سیل اخیر به صورت شبانه روزی با ما همراهی مناسبی داشت که سبب رفع خطر و ایجاد امنیت شد.

فرماندار رامسر تصریح کرد: هدف اصلی ما خدمت به مردم است و تعامل خاصی بین شورای تأمین، تمامی نهادها و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که سبب توسعه و ایجاد امنیت در این شهر شده است زیرا شهرستان رامسر سالیانه پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی بوده که ایجاد امنیت و نظم بخشی در جامعه از ارکان اصلی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رامسر گفت: مشارکت مردمی و همت مسئولین سبب توسعه می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :