آخرین عناوین

دوشنبه 27 اسفند 1397-17:54 کد خبر:66459

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با ۴۰میلیارد ریال کلاهبرداری در شهرستان بهشهر خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به مراجع انتظامی بهشهر مبنی بر کلاهبرداری مدیر یکی از شرکت‌های خدماتی از آنان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران، افزود: با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بهشهر با بررسی‌های همه‌جانبه موفق به شناسایی متهم شدند.

میرفیضی، خاطرنشان کرد: متهم که از مدتی قبل با عنوان مدیر یک شرکت خدماتی اعتماد عمومی را به خود جلب کرده بود، به‌بهانه دریافت وام‌های کلان برای افراد در قبال ارائه اسناد ملکی، با دریافت وکالت تام و یا انتقال سند به نام خود از آنان کلاهبرداری می‌کرد.

وی تصریح کرد: مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی موفق شدند متهم را که دارای سابقه کلاهبرداری و فرار از زندان نیز بوده در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران، ابراز کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده تاکنون به کلاهبرداری 40میلیارد ریالی از شهروندان در شهرستان‌های بهشهر، بندرترکمن، بندرگز، ساری و تهران اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده با صدور قرار روانه زندان شد.

میرفیضی با تذکر اینکه کلاهبرداران و افراد فرصت‌طلب معمولاً با ظاهری فریبنده، آراسته و با قدرت بیانی فوق‌العاده طعمه‌های خود را انتخاب می‌کنند به مردم و متصدیان شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و تولیدی توصیه کرد: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد فرصت‌طلب و سودجو، از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :