آخرین عناوین

چهارشنبه 29 اسفند 1397-10:22 کد خبر:66494

سیل بخشی از جاده گهرباران را تخریب کرد

ادامه شدت و سرعت سیلاب موجب تخریب بخشی از جاده گهرباران به سمت روستاهای تازه‌آباد و حسن‌آباد بخش گهرباران شهرستان میاندورود شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، طغیان رودخانه‌های این شهرستان و رودخانه نکارود شهرستان نکا موجب آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در اراضی بخش گهرباران میاندورود شد.

سیلاب اراضی دشت‌ناز، زمین‌های کشاورزی و باغات مرکبات روستاهای بخش گهرباران شهرستان میاندورود را تحت تاثیر قرار دارد و در برخی از روستاها ارتفاع سیلاب در اراضی کشاورزی و باغات به یک متر رسیده است.

از روز سه‌شنبه روستای حسن‌آباد بخش گهرباران مازندران در محاصره سیلاب قرار گرفت و به زیر آب رفت که اهالی محل با کمک یکدیگر توسط تراکتور و قایق خانه‌های خود را تخلیه کردند.

اهالی روستای حسن‌آباد بخش گهرباران شهرستان میاندورود از بی‌توجهی و تحقق نیافتن وعده‌های چندین ساله مسؤولان برای انحراف آب‌های سطحی و سیلاب در این روستا گلایه داشتند.

پس از محاصره روستای حسن‌آباد توسط سیلاب، عملیات انحراف آب به سمت دریا صورت گرفت که سرعت بالای آب و سیلاب موجب سقوط چندین تیر برق، پارگی لوله آب و کابل تلفن شده است که علاوه بر مسدود بودن جاده، تلفن، برق و آب روستاهای تازه‌آباد و حسن‌آباد بخش گهرباران میاندورود قطع شده است.

ادامه شدت و سرعت سیلاب موجب تخریب بخشی از جاده گهرباران به سمت روستاهای تازه‌آباد و حسن‌آباد بخش گهرباران شهرستان میاندورود شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :