آخرین عناوین

يکشنبه 4 فروردين 1398-9:19 کد خبر:66523

بحران شبکه‌های ارتباطی در مازندران ادامه دارد:

اختلال گسترده تلفن همراه در روستاهای دودانگه و چهاردانگه ساری

مردم محروم منطقه دودانگه و چهاردانگه ساری پس از بارندگی‌های سیل‌آسا روزهای پایانی سال 97 تاکنون هنوز از داشتن اینترنت محروم هستند و در شبکه تلفن همراه با قطعی و اختلال گسترده مواجه هستند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، پس از گذشت 6 روز از وقوع سیل در استان مازندران اختلالات تلفن همراه همچنان در روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری وجود دارد.

مردم محروم منطقه دودانگه و چهاردانگه ساری پس از بارندگی‌های سیل‌آسا روزهای پایانی سال 97 تاکنون هنوز از داشتن اینترنت محروم هستند.

به گفته منابع محلی قطعی و اختلالات تلفن همراه به‌صورت گسترده در روستاهای بخش چهاردانگه و دودانگه ساری وجود دارد که این مسئله موجب گلایه اهالی روستاهای دودانگه، چهاردانگه و شهرهای کیاسر و فریم شده است.

تلفن ثابت روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری از روز گذشته وصل شده است اما قطعی و اختلالات گسترده کمامان در تلفن همراه مشترکین وجود دارد.

بسیاری از مسافران نوروزی در روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه ساری حضور دارند که به‌علت قطعی گسترده تلفن همراه از خانواده‌های خود اطلاعی ندارند و اگر حادثه‌ای در محورهای دودانگه و چهاردانگه صورت گیرد امکان برقراری تماس با نیروهای امدادی، پلیس، هلال احمر و اورژانس وجود ندارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :