آخرین عناوین

يکشنبه 4 فروردين 1398-10:9 کد خبر:66525

جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

باند کلاهبرداری ۵ میلیاردی در مازندران کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ۵میلیارد ریالی که با اقدامات متقلبانه از شرکت‌های بیمه در سطح استان اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر جعل اسناد و مدارک و تشکیل پرونده‌های جعلی و صوری و اخذ خسارت از شرکت‌های بیمه‌ای در سطح استان از سوی افرادی کلاهبردار، موضوع به‌ صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از شرکت‌های بیمه‌ای، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم اصلی این پرونده در یکی از شهرستان‌های مرکزی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران ابراز کرد که متهمان در تحقیقات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به 22 فقره کلاهبرداری با همکاری 13 نفر همدستانشان اقرار کردند که این افراد دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

مفخمی، ارزش ریالی کلاهبرداری از شرکت‌های بیمه را بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و اضافه کرد: متهمان این پرونده با صدور حکم از سوی مرجع قضایی روانه زندان شدند.

کشف 47میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از کشف 47میلیارد ریالی کالای قاچاق طی ماه گذشته در سطح استان خبر داد.

سید جعفر ساداتی همچنین گفت: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق کالا و ارز در استان و حمایت از تولیدات داخلی، پلیس آگاهی استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرگی، دخانی، ترانزیتی و فرآورده‌های شیلاتی، کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در اسفندماه سال 97 در سطح استان به‌مرحله اجرا درآمد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :