آخرین عناوین

يکشنبه 4 فروردين 1398-14:26 کد خبر:66534

دادستان مازندران تاکید کرد:

پرهیز از واریز پول با عنوان کمک به سیل‌زدگان به حساب اشخاص

دادستان مازندران گفت: تنها مراکزی که مردم در صورت تمایل می‌توانند پولی را با عنوان کمک به سیل‌زدگان واریز کنند، جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی و سپاه کربلا است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدیونس حسینی‌عالمی با تاکید بر پرهیز از واریز پول با عنوان کمک به سیل‌زدگان به حساب اشخاص، اظهار کرد: تنها مراکزی که مردم در صورت تمایل می‌توانند پولی را با عنوان کمک به سیل‌زدگان واریز کنند، جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد امام خمینی و سپاه کربلا است.

وی با اعلام شماره 09112293240 به عنوان شماره عمومی دادستان به عنوان یک شماره مرجع برای بیان تخلفات افزود: شهروندان در صورت واریز پولی به عنوان کمک به سیل‌زدگان به این شماره اعلام کنند تا پیگیری در این زمینه صورت گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران درباره برخورد با افرادی که شیوه مدیریتی آنها در بروز و شدت خسارت سیل موثر بوده است، نیز خاطر نشان کرد: به دنبال برخورد احساسی در این زمان نیستیم و بعد فروکش کردن بحران با دقت و کارشناسی دقیق این مسائل را بررسی و رصد خواهیم کرد و با افراد در صورت اثبات تصمیم‌های نادرست برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه دست‌درازی به آسیب به محیط زیست در مازندرن زیاد است، گفت: دستگاه قضایی در این زمینه با متخلفان تعارف ندارد و برخورد قضایی می‌کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :