آخرین عناوین

يکشنبه 4 فروردين 1398-18:47 کد خبر:66537

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

ثبت ۱۱ میلیون و ۷۴۵ هزار تردد در جاده‌های مازندران

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره آمار اداره کل راهداری استان، گفت:از ابتدای شروع طرح تا روز جمعه دوم فروردین ماه بیش از ۱۱ میلیون و ۷۴۵ هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سید محمود میرفیضی نقش رونق تولید در افزایش شغل و کاهش بیکاری در جامعه را بسیار مهم و تأثیر گذار دانست و افزود: افزایش شغل و کاهش بیکاری از جمله مؤلفه‌های مهم در کاهش بزهکاری و بروز جرایم و به تبع آن ارتقای امنیت عمومی و اجتماعی در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه فرماندهان، مسئولان و کارکنان انتظامی استان با تمام توان و قوا با استفاده از همه ظرفیت‌ها ضمن نصب العین قرار دادن فرامین معظم له، تمام تلاش خود را برای تحقق شعار سال در دستور کار دارند، افزود: پلیس اسلامی برای قرار گرفتن در تراز انقلاب باید همیشه گوش به فرمان ولی فقیه باشد.

میرفیضی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به آغاز طرح ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی نوروز ۹۸ از ۲۵ اسفندماه در سطح استان، گفت: برابر آمار اداره کل راهداری استان از ابتدای شروع طرح تا روز جمعه دوم فروردین ماه بیش از ۱۱ میلیون و ۷۴۵ هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید.

فرمانده انتظامی استان مازندران میانگین تردد در هر ساعت در کل استان را ۷۷ هزار تردد اعلام کرد و افزود: هر چند تنها سه درصد جاده‌ها کشور در مازندران است اما سهم استان در حوزه ثبت تردد در کل کشور ۶/۵ دهم است که رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داد.

میرفیضی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی که استان مازندران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند، گفت: استان مازندران استان شهید پرور و ولایتمدار است و از همه هموطنان انتظار داریم در استفاده از مواهب الهی شئونات اسلامی را رعایت کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران همچنین با اشاره به موضوع کشف حجاب در خودروها، اظهار کرد: چنانچه پلیس در خودرویی شاهد کشف حجاب باشد برابر وظایف ذاتی و قانونی برای بار اول از فرد تعهد اخذ می‌شود ودر صورت تکرار برای بار دوم خودرو توقیف خواهد شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :