آخرین عناوین

سه شنبه 6 فروردين 1398-20:9 کد خبر:66560

فرماندار ویژه تنکابن خبر داد:

مسدودبودن دهانه چشمه کیله خطرزا است

فرماندار ویژه تنکابن، بسته بودن دهانه چشمه کیله را خطرزا برشمرد و گفت: در صورت وقوع سیل به شهر آسیب وارد خواهد شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، سیدامیر حسینی جو عصر سه شنبه در نشست مدیریت بحران این شهرستان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های هموطنانی که در سیل اخیر جان باختند، بر لزوم پیشگیری برای مقابله بهتر با حوادث تاکید کرد و گفت: کشور در زمینه‌های گوناگون در شرایط عادی نبوده و باید اصل پیشگیری برای کاهش آسیب‌ها جدی گرفته شود.

سید امیر حسینی جو افزود: شیوه‌های کنونی پاسخ گو نبوده و باید طوری مدیریت کنیم که اعتماد مردم از بین نرود زیرا بخش اعظمی از مشکلات موجود کشور به این موضوع برمی گردد و مدیران شهرستان منتظر معجزه نباشند و با تکیه بر امکانات موجود شهرستان را مدیریت کنند.

فرماندار ویژه تنکابن با تاکید بر اینکه دهیاران در روستاها آماده باش بوده و کانال‌ها و آبروها و همچنین نهرها را پاکسازی کنند، اظهار داشت: در هیچ نقطه‌ای از رودخانه‌ها نباید مصالح و سنگ‌های مزاحم دپو شده باشد و دستگاه‌های اجرایی با مسئولیت من آنها را پاکسازی کنند.

نماینده عالی دولت در تنکابن با تاکید بر حفظ جان مردم و اولویت دانستن آن، خاطر نشان کرد: مدیران در رفع موانع در رودخانه‌ها و انهار به هیچ عنوان مکث نکنند زیرا این موضوع مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان تنکابن است.

وی با بیان اینکه بسته بودن دهانه چشمه کیله در حال حاضر خطر زاست، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار هم این مشکل را برطرف کنند تا در صورت وقوع سیل به شهر آسیب نرسد.

وی با تاکید براینکه خروج مدیران از شهرستان باید با اطلاع و هماهنگی فرمانداری انجام شود، ادامه داد: در هفته پیش رو پیش بینی بحران‌های متعددی شده و نقاط حادثه خیز شهرستان توسط دستگاه‌های اجرایی حتماً شناسایی شده و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی ضمن قدر دانی از اقدام شهردار تنکابن در ایجاد رمپ در کمربندی و اصلاح هندسی ورودی شهر از سمت غرب، آن در جهت کاهش تصادفات مؤثر دانست و گفت: در ورودی شهر، حتماً چراغ راهنمایی‌ها به طور مداوم کنترل شوند زیرا قطع شدن آن حادثه ساز می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :