آخرین عناوین

دوشنبه 12 فروردين 1398-16:4 کد خبر:66661

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام کرد:

۵۰ مرکز غیربهداشتی در مازندران تعطیل شد/ فوت ۲۷ نفر در تصادف

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کشف ۱۰ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در استان خبر داد و گفت: ۵۰ مرکز غیربهداشتی نیز تعطیل شده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از مهر، غلامرضا روحانی زاده با اشاره به آمادگی ۵۰ بیمارستان استان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی اظهار داشت: تمامی بیمارستان‌ها مجهز به پزشکان متخصص و آنکال هستند.

وی با اشاره به ۱۵ هزار فقره بازدید از اماکن توزیع مواد غذایی در استان افزود: تاکنون ۱۰ تن و ۲۰۲ کیوگرم مواد غذایی فاسد در استان کشف و معدوم شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران صدور چهار و ۱۱۵ مورد اخطاریه بهداشتی را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: از این تعداد ۲۰۶ مورد به مراجع قضائی معرفی و ۵۰ مرکز متخلف نیز پلمب شد.

روحانی زاده شمار مأموریت‌های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ را شش هزا و ۸۷۰ مورد بیان کرد و گفت: پنج هزار و ۲۲۱ مورد از مأموریت‌ها غیرتصادفی و هزار و ۶۳۹ مورد نیز تصادفی بوده است.

وی تعداد اجساد معاینه شده تصادفی را ۲۷ مورد عنوان کرد و گفت: ۴۸ مورد اجساد غیرتصادفی نیز در طرح نوروزی معاینه شده است.

معاون علوم پزشکی مازندران شمار ویزیت‌های صورت گرفته در بیمارستان‌های استان را بیش از ۱۵۵ هزار نفر بیان کرد و گفت: ۱۳ هزار و ۲۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و هزار و ۳۰۶ بیمار تصادفی نیز پذیرش شدند و تعداد بستری‌های تصادفی حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی از انجام سه هزار و ۲۰۶ مورد عمل جراحی خبر داد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :