آخرین عناوین

دوشنبه 12 فروردين 1398-16:24 کد خبر:66662

رئیس پلیس راهور مازندران اعلام کرد:

تصادف منجر به فوت مادر ساروی ارتباطی به جشن بعد بازی استقلال و پرسپولیس نداشت

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: دو دوربین کنترل ترافیک در خیابان قارن ساری گویا این است که تصادف منجر به فوت مادر ساروی هیچ ارتباطی به جشن بعد بازی استقلال و پرسپولیس نداشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،سرهنگ باقری با اشاره به اینکه میزان تصادفات رانندگی درون‌شهری مازندران نسبت به سال گذشته با کاهش 44 درصدی مواجه است، اظهار کرد: در تصادفات فوتی با کاهش 40 مواجه هستیم که میزان تصادفات جرحی هم در سال جاری و از ابتدای نوروز تاکنون هشت درصد کاهش داشته است.

وی با اعلام اینکه در تصادفات فوتی درون‌شهری با کاهش 40 مواجه هستیم، افزود: میزان تصادفات جرحی هم در سال جاری و از ابتدای نوروز تاکنون هشت درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راهور استان مازندران درباره سانحه تصادف خیابان قارن ساری که همزمان پس از بازی پرسپولیس و استقلال رخ داد و در آن یک مادر و دختر دچار سانحه شدند،گفت: در این تصادف مادر خانواده فوت کرده دیگر فرد مصدوم این حادثه به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توان این سانحه تصادف را به افراد تجمع کننده به جشن بعد از بازی پرسپولیس و استقلال ارتباط داد، بیان کرد: دو دوربین کنترل ترافیک در خیابان قارن ساری تعبیه شده است که گویا این موارد نیست.

رئیس پلیس راهور اضافه کرد: تجمع بعد از سانحه تصادف ایجاد شده بود و مردم برای علت بروز حادثه در محل حضور یافته بودند.

باقری در تشریح این حادثه گفت: پژو 206 در حین عبور از خیابان با مادر و دختری مواجه می‌شود که مادر خانواده برای جلوگیری از برخورد خودور دخترش را از صحنه با رشادت دور کرده و جانش را از دست داد.

وی در پایان یادآور شد: در این سانحه رشادت مادر برای حفظ جان فرزندش بسیار قابل تامل و اثرگذار است.

براساس این گزارش، در حال حاضر دختر این خانواده در یکی از مراکز درمانی ساری تحت درمان قرار دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :