آخرین عناوین

سه شنبه 13 فروردين 1398-13:4 کد خبر:66670

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

ادامه انسداد محورهای هراز و کندوان/ اجرای محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به تفرجگاه‌ها

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محورهای هراز و کندوان که به‌دلیل ریزش سنگ و وقوع سیلاب طی روزهای گذشته مسدود شده بود همچنان مسدود است و به‌طور حتم این انسداد تا پایان امروز ادامه خواهد داشت.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، علیرضا قدمی اظهار کرد: محورهای هراز و کندوان که به‌دلیل ریزش سنگ و وقوع سیلاب طی روزهای گذشته مسدود شده بود همچنان مسدود است و به‌طور حتم این انسداد تا پایان امروز ادامه خواهد داشت و احتمال دارد درصورت رفع مشکلات برای فردا بازگشایی شوند.

وی با اشاره به اینکه تردد در محورهای سوادکوه و کیاسر جریان دارد، افزود: ازلحاظ جوی ارتفاعات این محورها لغزنده و پایین‌دست خشک بوده و ازلحاظ ترافیکی نیز شاهد ترافیکی پرحجم در این محورها هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران تصریح کرد: باتوجه به اینکه احتمال ریزش سنگ و رانش در ارتفاعات و محورهای کوهستانی مازندران وجود دارد توصیه ما به مسافران این است از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی استان پرهیز کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین امروز روز طبیعت است که حمل مسافر با وانت، ادوات کشاورزی و موتورسیکلت ممنوع بوده و درصورت مشاهده خودرو توقیف خواهد شد.

قدمی ادامه داد: موضوع دیگر در روز طبیعت اینکه باتوجه به افزایش حجم تردد در برخی از تفرجگاه‌ها، در مسیرهای منتهی به این اماکن محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود که توصیه پلیس به رانندگان این است که صبوری به خرج دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهم‌ترین توصیه پلیس به رانندگان رعایت صبر و تحمل و پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی است که رعایت آن برای همه رانندگان ضرورت دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :