آخرین عناوین

دوشنبه 20 مرداد 1393-22:15 کد خبر:669

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران خبر داد:

برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی بسیج کشور به میزبانی مازندران

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران از میزبانی سپاه کربلای مازندران برای برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی بسیج کشور خبر داد.


به گزارش خزرخبر، احمد الماس پور گفت: بسیج در تمامی قشرهای مختلف حضوری پررنگ در طی سال داشته و در حوزه سلامت جسمی و روانی بسیجیان ورزشکار نیز نقش آفرین است.

وی افزود: مازندران با توجه به استعدادهای موجود در اکثر رشته های ورزشی نقشی فعال داشته که اکنون در بین 31 استان کشور، بسیج ورزش مازندران رتبه دوم کشور را دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه فضاهای  ورزشی امنی برای نوجوانان و جوانان را در محلات احداث می کنیم، تصریح کرد: ایجاد ورزشگاه های پاک را در تمامی شهرستان ها، حوزه ها و پایگاه های مقاومت در قالب سوله های 9 دی و صالحین در دست احداث داریم.

الماس پور با بیان اینکه با کمک حوزه های مقاومت، خیران و مردم شهرها، سالن های ورزشی فوق در همه شهرهای استان احداث می‌شود، از بهره برداری این پروژه ها در دهه فجر امسال خبر داد.

وی با اعلام اینکه احداث چمن های مصنوعی در تمامی شهرستان های استان را در دستور کار داریم، گفت: استخرهای ورزشی بسیج را برای شهرهای بزرگ استان نیز تدارک دیده ایم.

معاون سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه تمامی امکانات احداثی مربوط به نظام جمهوری اسلامی بوده و اختصاص به همه آحاد جامعه دارد، گفت: یک سوم از جمعیت سه میلیونی مازندران به عنوان بسیجی هستند.

وی از میزبانی مازندران برای برگزاری مسابقات قهرمانی ورزش بسیج کشور در روزهای آینده خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 700 ورزشکار بسیج در رده نوجوانان از 31 استان کشور در روزهای 22 تا 24 مرداد ماه در دو مجتمع پیامبر اعظم دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد ساری برگزار می‌شود.

الماس پور با بیان اینکه این مسابقات در رشته های کاراته و جودو در رده سنی نوجوانان برگزار می شود از حضور احتمالی نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاحیه این مسابقات در عصر چهارشنبه خبر داد.

**** 

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران عنوان کرد

شناسایی ۱۰۰ هزار ورزشکار بسیجی در مازندران

مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه کربلای مازندران گفت: ۱۰۰ هزار ورزشکار بسیجی سازمان یافته در استان مازندران شناسایی شده است.

میرجمال جلیلیان گفت: هم اکنون 10 هزار تیم ورزشی در پایگاه های مقاومت و حوزه های شهرستانی استان سازماندهی کرده که بالغ بر 100 هزار ورزشکار فعال در این بین در همه رشته های ورزشی مشاهده می‌شود.

وی افزود: یک سوم جمعیت مازندران بسیجی بوده که بخش عمده از این جمعیت را ورزشکاران بسیجی شامل می شود که در رشته های مختلف ورزشی صاحب عناوین و نشان های ملی و بین المللی هستند.

مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه شورای عالی ورزش در سپاه کربلای مازندران تشکیل شده است، تصریح کرد: این شوراها در همه شهرستان ها به صورت سازماندهی شده فعالیت خود را ادامه می دهد.

جلیلیان با بیان اینکه شورای ورزش در سه هزار روستای استان با هماهنگی پایگاه های مقاومت، شوراها و دهیاری ها ایجاد شده است، افزود: با کمک خیران و کمک های مردمی توانستیم از سال 91 ساخت زیرساخت های ورزشی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اعلام اینکه تا سال 94 بالغ بر 169 سوله ورزشی را در حوزه های مقاومت استان افتتاح می کنیم، از بهره برداری تاکنون 42 سالن ورزشی در شهرهای استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان یک سوله هزار و 200 متری احداث خواهیم کرد.

مسئول تربیت بدنی بسیج سپاه کربلای مازندران از راه اندازی ایستگاه های سلامت با همکاری پایگاه های مقاومت در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: هزار برنامه ورزشی در قالب حلقه های صالحین در این ایستگاه ها اجرا می شود.

جلیلیان به برگزاری دوره های آموزشی کلاس پایه دفاع شخصی برای بسیجیان امسال در استان اشاره کرد و افزود: آموزش مدیران و کارشناسان جهت اداره اماکن ورزشی را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه با همکاری هیئت بازی های بومی محلی استان، برنامه های ویژه ای در روستاها تدارک دیده ایم، گفت: جشنواره استانی بازی های بومی محلی مازندران، دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

جلیلیان از اجرای ورزش صبحگاهی در سه هزار و 200 محله با ایجاد ایستگاه های صبحگاهی در استان خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی بسیج کشور به میزبانی مازندران با عنوان یادواره سرداران و ده هزار و 400 شهید استان از صبح چهارشنبه این هفته در دو رشته جودو و کاراته در ساری برگزار می‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :