آخرین عناوین

شنبه 31 فروردين 1398-14:7 کد خبر:66944

اولین تصمیم ویژه شورای شهر ساری در اولین جلسه سال جدید:

سرپرست شهرداری ساری تعیین شد

در اولین جلسه سال جدید شورای شهر ساری عبدالحمید فرزانه به عنوان سرپرست شهرداری ساری انتخاب شد.


به گزارش خزرتیترخبر، پس از استعفای مهدی عبوری و انتصاب وی به عنوان معاون وزیر راه و شهرسازی، شورای شهر با قبول استعفای مهدی عبوری شهردار ساری،همانطور که پیش بینی شده بود، دقایقی پیش عبدالحمید فرزانه با ۹ رای اعضای شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری ساری تا انتخاب شهردار جدید انتخاب شد.

فرزانه پیش از این معاون شهرسازی و امور مناطق شهرداری مرکز استان را برعهده داشت.

براساس این گزارش، این سرپرست تا تعیین تکلیف شهردار جدید، امورات شهرداری را سرپرستی خواهد نمود.

*مدینه

به گزارش خزرتیترخبر، مدینه اعلام کرد در 25 فرودین سال 98 عبوری استعفا داد.

*مدینه قبل از قرائت متن استعفای شهردار نطق پیش از دستور جلسه را خواند.

*متن استعفای عبوری شهردار ساری توسط مدینه قرائت شد و وی اعلام کرد:موافقان و مخالفان با استعفای شهردار صحبت نمایند که زلیکانی، نقیبی، شمشیربند، نجاریان، آقامیری و قاسمی به عنوان موافقان و مخالفان استعفا صحبت های خود را درمورد این مسئله بیان کردند.

*زلیکانی

*به خود عبوری هم گفته ام، چون خدمات زیاد و بزرگی انجام داده اند اگر نمی رفت بهتر بود، چون می توانستیم با همکاری شورا و شهرداری بهترین نتیجه را گرفته و پروژه های بزرگ را به سرانجام برسانیم.

*آخرین خواهش من از عبوری این است که وقتی فعالیت خود را در وزارت خانه آغاز نمود ، ساری و ساروی ها را فراموش ننماید و شهردار بعدی و ما را، هم کمک نمایند و هم از راهنمایی های خود دریغ نکند.

*نقیبی

*من تنها عضو شورا هستم که در دو دوره قبلی و این دوره که دوره سوم می باشد به عبوری رای مثبت داده و افتخار می نمایم.

*شمشیربند

*شورا و مردم هیچ کدام موافق نبودند که عبوری برود اما به خاطر خدمات درست و به جای ایشان مصلحت در این بود.

*ما برنامه های 98 را براساس توانمندی های شهردار وقت تدوین کردیم، که امیدواریم شهردار جدید بتواند همانند عبوری در کارها موفق بوده و ما هم باید در انتخاب شهردار نهایت دقت را کرده و کسی را انتخاب کنیم که راه و برنامه شهردارعبوری را ادامه دهد.

*نجاریان

*عبوری توانست با توانایی های که داشت،شهرداری ساری را به جایگاهی برساند که شهردار به عنوان جانشین و معاون وزیر به وزارت خانه راه پیدا کند، مدیری جوان با این توانمندی جای تحصین دارد.

*بسیاری از مشکلات ما در حوزه وزارت راه و شهرسازی می باشد، امیدواریم عبوری که در جای حساس و بسیار مهمی قرار دارد بتواند در آنجا هم با موقعیت بسیار خوبی که بدست آورده است بتواند به ساری کمک کند، از جمله در بحث پیاده رو خیابان قارن ساری و یا کمربندی ساری.

*آقامیری

*عبوری بسیار قوی و قدرتمند بود که توانست سه دوره از شورا رای بگیرد و افرادی که در سطح ملی و وزارتخانه می باشند، بالاتر از عبوری نیستند و عبوری توانایی های بسیار خوبی حتی در سطح وزارت دارد.

*کوروش یوسفی

*از سال 92 از زاویه نیمه خالی لیوان به عبوری نگاه کردم که به نظرم بیشترین کمک به وی بود، زیرا انتقادهای سازنده ام بسیار کارسازتر از تحصین های بی جا بود، در عوض بسیاری از مواقع هم از عبوری حمایت کردم.

*دوستان قبل از نطق من اکثراً صحبت های احساسی کردند.

*قاسمی

*ناراحت هستیم که یک سرمایه ملی را به سمت وزارت راه هدایت کردیم اما خوشحالیم که در جای بسیار مناسبی قرار گرفته است.

*عبوری درطی 81 ماه که بر مسند شهرداری بوده است با افراد بسیاری که سنگ اندازی می کردند، در این مسیر به شکل منصفانه و کارشناسانه مبارزه کرد، مانند حوزه پارک ملل و در حوزه میدان شهرآشوب،چندین شبانه روز ناراحتیم و می دانیم که چه به ما گذشته است، امیدواریم شهردار زودتر مشخص شود.

*پس از نطق مخالفان و موافقان، با رای گیری انجام شده با استعفای عبوری موافقت شد،سپس با رای گیری که انجام شد موافقت شد عبدالحمید فرزانه سرپرستی شهرداری ساری را به عهده بگیرد.

حاشیه ها

& بعد از اعلام پایان جلسه توسط مدینه،بسیاری از افراد حاضر در سالن شورا و برخی از اعضای شورا با فرزانه دیده بوسی نموده و عکس گرفتند.

& حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان و افراد غیر مرتبط در شورا چشمگیر بود.

& پس از پایان جلسه در سالن خروجی جلسه بسیاری از اعضای شورا با فرزانه عکس جمعی گرفتند.

& در حیاط ساختمان جدید شورا، تعدادی از افراد جمع شده بودند وهمراه برخی از اعضای شورا و فرزانه  به شهرداری رفتند و وی را مشایعت نمودند و برخی هم به دور زلیکانی و مدینه و عشوری حلقه زده  و در مورد انتخاب شهردار آینده به تبادل نظر پرداختند.

& نقیبی و زلیکانی با صدای بلند و علناً به اسفندیار عشوری اعلام کردند که شهردار بعدی شما هستید.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :