آخرین عناوین

سه شنبه 3 ارديبهشت 1398-15:15 کد خبر:67019

مدیر یک گروه تلگرامی در استان مازندران دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان مازندران از شناسایی و دستگیری مدیر گروه تلگرامی که در فضای مجازی به انتشار مطالب و محتوای ضد اخلاقی و شایعه‌پراکنی اقدام می‌کرد، خبر داد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، حسن محمد نژاد اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در فضای مجازی و راه اندازی یک گروه تلگرامی با بیش از چهار هزار عضو در شهرستان بابل که در امر انتشار مطالب و محتوای ضد اخلاقی فعالیت می‌کند، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای مازندران گفت:برابر بررسی‌های به عمل آمده این گروه تلگرامی ضمن انتشار مطالب و محتوای ضداخلاقی و دینی، ترویج فساد و شیطان پرستی در حوزه شایعه پراکنی در خصوص سیل اخیر نیز فعالیت داشته که برابر هماهنگی قضائی از فعالیت این گروه تلگرامی جلوگیری شد.

محمدنژاد با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به دنبال تضعیف باورها و اعتقادات دینی مردم هستند، به شهروندان توصیه کرد:در صورت مشاهده فعالیت این کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی از طریق سایت www.cyberpolice.ir مراتب را سریعاً به پلیس فتا اطلاع دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :