آخرین عناوین

چهارشنبه 4 ارديبهشت 1398-16:46 کد خبر:67048

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران خبر داد:

سامانه بارشی درحال خروج از آسمان مازندران/ افت دما و یخ‌بندان در ارتفاعات

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: سامانه بارشی به‌تدریج از شرق مازندران در حال خروج است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس،احمد اسدی اظهار کرد: بیشترین بارش برف از شب گذشته در ایستگاه‌های هواشناسی از کیاسر با ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر گزارش شد.

وی افزود: همچنین بیشترین بارش نیز از بندرامیرآباد با ۵۸، بازیارخیل ساری ۵۲، سوخته‌سری سوادکوه ۴۲، تلوک قائم‌شهر ۳۹، رستم‌کلای بهشهر ۳۷ و دشت‌ناز و ساری ۳۵ میلی‌متر به ثبت رسید.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این سامانه بارشی به‌تدریج از شرق استان در حال خروج است، اضافه کرد: انتظار داریم به تدریج جو پایداری در آسمان حاکم شود.

اسدی بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی تا اواسط هفته آینده عمدتا جو پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد و دمای هوا نیز به‌تدریج افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: در این مدت با توجه به شرایط فصلی و جغرافیایی در ارتفاعات رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود که مقدار آن زیاد نیست و همچنین در مناطق ساحلی و جلگه‌ای احتمال مه صبحگاهی دور از انتظار نخواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به روزهای گذشته در ارتفاعات بارش برف داشتیم و امشب هم آسمان صاف داریم یخ‌زدگی و افت دما پیش‌بینی می‌شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای آینده به ‌تدریج با کاهش موج پیش‌بینی می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :