آخرین عناوین

پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398-11:0 کد خبر:67061

قطع گاز ادارات دولتی مازندران از صبح امروز

رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران گفت: گاز ادارات دولتی مازندران برای کمک به جبران گاز منازل مردم آستانه اشرفیه گیلان قطع شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،علی اکبر صحی رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران گفت: خط ۳۰ اینچ آستانه اشرفیه گیلان به علت سیلاب رودخانه سپیدرود از بین رفته و محدودیت فشار گاز برای مردم آن منطقه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون گاز مردم غرب و شمال شرق مازندران از گیلان تامین می‌شد، افزود: با وجود مشکل کمبود گاز در گیلان ما باید گاز برخی از مشترکان آن‌ها را تامین کنیم.

صحی گفت: در حال حاضر گاز ادرات دولتی مازندران برای جبران گاز منازل مردم آستانه اشرفیه گیلان قطع شد و با احتمال ۹۹ درصد تا فردا به طور کامل این مشکل حل می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران اولویت مصرف گاز را با مشترکان خانگی و اصلی اعلام کرد و افزود: اکنون حدود ۴۰۰ هزار مشترک در آستانه اشرفیه گیلان با افت فشار گاز مواجه هستند و ما از خط انتقال گاز سمنان، دامغان، کیاسر و ساری در حال تامین گاز آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه یک میلیون و ۳۸۰ هزار مشترک گاز در مازندران داریم، گفت: با وجود مشکل برای مردم آستانه اشرفیه گیلان تعداد مشترکانی که از دو روز گذشته تاکنون به مازندران اضافه شدند، به حدود یک میلون و ۷۰۰ هزار مشترک رسیده است.

صحی افزود: در شرایط سرد روزانه ۳۰ تا ۳۵ میلیون متر مکعب گاز در مازندران مصرف می‌شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز مازندران با بیان اینکه مشترکان گاز در مازندران مشکل خاصی از نظر قطع گاز ندارند، گفت: از مردم مازندران تقاضا داریم در مصرف گاز رعایت صرفه جویی را در اولویت برنامه خودشان قرار دهند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :