آخرین عناوین

پنجشنبه 5 ارديبهشت 1398-19:32 کد خبر:67062

فرماندار ساری هشدار داد:

مدیران مردم گریز ساری تنبیه می‌شوند

فرماندار ساری گفت: مدیری حق ندارد زمانی که در محل کارش حضور دارد از پذیرش ارباب رجوع خودداری کند، همه روز مدیران دستگاه‌های اجرای برای رسیدگی به امور اختصاص پیدا کند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، عباسعلی رضایی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری مردم‌داری را یکی از اصول مدیریتی در شهرستان ساری اعلام و اظهار کرد: مدیری حق ندارد زمانی که در محل کارش حضور دارد از پذیرش ارباب رجوع خودداری کند، همه روز مدیران دستگاه‌های اجرای برای رسیدگی به امور اختصاص پیدا کند.

وی افزود: مدیران بسیاری از مسائل را خودشان باید رفع کنند، جهادکشاورزی، امور آب، بنیاد مسکن، راهداری و راهسازی و همه دستگاه‌های مرتبط باید تا پایان رفع مشکلات مردم در کنار آنها باشند.

فرماندار ساری اضافه کرد: تا زمانی که کشاورزان مشکل دارند، خانه‌های آنها ساخته نشده رودخانه‌ها لایروبی نشده فعالیت این ارگان‌ها به اتمام نرسیده است، در حال حاضر راه رودخانه‌ها باز شده است و نباید دوباره نسبت به انسداد مسیرها اقدام شود.

وی با اعلام اینکه مردم سرمایه اجتماعی جامعه هستند، گفت: باید به مردم اطمینان خاطر دهیم که در کنار آنها قرار داریم، همه راه‌های که تخریب شده است باید بهسازی و باسازی شود.

فرماندار ساری اضافه کرد: راه مواصلاتی ساری به کیاسر در موعد مقرر بهسازی و بازسازی شود و یکی از تاکیدات جدی است این جاده بین‌المللی است.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور نیروهای سپاه در کمک به مردم سیل‌زده مازندران، گفت: نقش بسیار پررنگ این نیروی انقلاب اسلامی بسیار برجسته بوده است و در همه مناطق حضور  و مشارکت پررنگ داشتند، همکاری نیروهای انتظامی هم بسیار برجسته بوده است.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه تجاوز به حریم و بستر رودخانه در سیل اخیر  مازندران مشهوده بوده است، گفت: در بحران سیل به رئیس جمهور اعلام کردم که آن چیزی را که برای مردم می‌شود انجام داد، را قول بدهید.

وی با اعلام اینکه هنوز خسارت سیل در بخش کشاورزی مربوط به سال گذشته هنوز پرداخت نشده است، تصریح کرد: متولیان در حد بضاعت و وسع به مردم قول بدهند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: آمادگی برای مقابله با بحران در مازندران باید وجود داشته باشد، در استان فقط سیل نبوده است، برف، ترافیک، رانش و سیل از جمله حوادث در این ایام  بوده است.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرای و مدیریت بحران باید آمادگی کافی برای عادی‌سازی امور را داشته باشند، در شهرستان ساری تلاش‌های خوبی انجام شده از این به بعد باید حمایت‌های تداوم داشته باشد، اما انتظار داریم که از تجربیات کسب شده سیل اخیر به خوبی استفاده شود.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: 200 سردهنه کشاورزی دچار مشکل است و انتظار است که این نگرانی کشاورزان برطرف شود و مدیریت بحران در ساماندهی امور بسیار نقش اثرگذار دارد.

وی یادآور شد: مجلس برای تامین منابع طرحی را آماده کرده، اعضای کمیسیون درمان مجلس در استان حضور پیدا کرده و مسائل را دیدند که در تهیه طرح بسیار کمک کننده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با سفر رئیس جمهور به استان مازندران و اقدامات انجام شده، گفت: مردم در زمان سفر رئیس جمهور به منطقه سیل‌زده خویشتن‌داری کردند و دغدغه‌های خویش را مطرح نکرده به این دلیل که مسئولان شهرستانی به ویژه فرماندار ساری تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند تا نقص‌ها دیده نشود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :