آخرین عناوین

يکشنبه 8 ارديبهشت 1398-19:19 کد خبر:67112

باز هم تغییری حاشیه ساز در ارشاد مازندران؛ لزوم دخالت وزیر ارشاد:

مسئول حراست اداره کل ارشاد مازندران برکنار شد

در اقدامی بسیار عجیب و سوال برانگیز، مسئول حراست اداره کل ارشاد مازندران برکنار شد.


به گزارش خزرتیترخبر،طی حکمی بسیار عجیب و سؤال برانگیز و سیاسی از سوی مدیر کل پرحاشیه و ضعیف اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، مسئول موفق و نمونه حراست این اداره کل برکنار شد.

براساس این گزارش،شالوئی که از مدیران کل پرحاشیه و ضعیف استان مازندران و دوران تاسیس اداره کل ارشاد در مازندران می باشد، بار دیگر با قربانی کردن یکی از بهترین و موفق ترین نیروهای ارشاد مازندران ، ثابت نموده است که قصد و نیت وی فقط و فقط حذف نیروهای موفق و سپردن مسئولیت ها به نیروهای ضعیف و نورچشمی های خود می باشد.

شالوئی که متاسفانه با در دست گرفتن سکان ارشاد مازندران عملا این اداره کل را با چالش و ضعف های غیرقابل باوری مواجه ساخته، بار دیگر با برکناری مسئول حراست ارشاد مازندران نشان داد که این اداره کل عملا به باتلاق بی تدبیری ها و شکست ها فرو رفته است.

براساس این گزارش،شعبانی که از موفق ترین و بهترین مسئولین حراست استان بوده و بیشترین و بهترین تعامل را با تمام زیر مجموعه های ارشاد و بخصوص رسانه ها داشته، متاسفانه چوب موفقیت و تعامل خود را به بدترین وجه از ضعیف ترین و پرحاشیه ترین مدیر خورده است.

به گزارش خزرتیترخبر، جای دارد در درجه اول استاندار مازندران و سپس وزیر ارشاد وارد حوزه فعالیت ارشاد مازندران شده و از پرپر شدن نیروهای موفق و همسو و همگام با رهبری و دولت و به قهقرا رفتن ارشاد مازندران هرچه زودتر جلوگیری نمایند.

این گزارش حاکیست، شعبانی از مسئولیت حراست ارشاد مازندران برکنار و حسینی بر مسند مسئولیت حراست ارشاد مازندران نشسته است.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :