آخرین عناوین

دوشنبه 9 ارديبهشت 1398-17:17 کد خبر:67133

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران اعلام کرد:

۶۳۸ نفر در سال گذشته براثر تصادف در مازندران جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: پارسال ۶۳۸ نفر براثر حوادث رانندگی د استان جان خود را از دست داده‌اند و این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، ۲ درصد کاهش داشته است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی با اشاره به فوت ۶۳۸ نفر سال قبل براثر تصادف در مازندران اظهار داشت:از مجموع تلفات حوادث رانندگی در سال گذشته در استان مازندران ۴۷۸ نفر مرد و ما بقی زن هستند و شهرهای ساری و میاندرود با ۱۱۴، آمل با ۱۰۰و بابل با ۷۵ فوتی بیشترین شهر و فریدونکنار با پنج فوتی کمترین شهرهایی هستند که در آن گزارش شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های برون شهری و راه روستایی با ۴۹۰ نفر، درون شهری با ۱۴۸ مورد گزارش شده ودر حوادث رانندگی سال گذشته ۱۷ هزار و ۵۲۱ نفر مصدوم شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است.

عباسی ادامه داد: بر اساس این گزارش شهرستان‌های ساری و میاندرود با ۳ هزار ۹۰۵، بابل با ۲ هزار ۴۳۱ و آمل با هزار ۹۲۷ مورد بیشترین و فریدونکنار با ۲۴۹ مورد کمترین موارد مصدومان ناشی از تصادف در آن ثبت شده است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :