آخرین عناوین

دوشنبه 9 ارديبهشت 1398-19:13 کد خبر:67134

هر دم ازین باغ بری میرسد:

بزرگترین مجموعه استخر مرکز استان مازندران تعطیل شد

بزرگترین مجموعه استخر مرکز استان مازندران، سرانجام بعد از ۱۲ سال فعالیت به دلیل ضعف مدیریتی به تعطیلی کشیده شد.


به گزارش خزرتیترخبر، مجموعه استخر بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری که به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های آبی مرکز استان شناخته می شود به دلیل ضعف مدیریتی تعطیل شد.

بر اساس این گزارش در پی تغییرات به وجود آمده در مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری و تداوم ضعف عملکرد حسین منصوریان به عنوان سرپرست این دانشگاه در طی هشت ماه گذشته بعد از تعطیلی خوابگاه دانشجویی، این بار نوبت به مجموعه استخر دانشگاه رسید تا تعطیل شود.

به‌ گزارش خزرتیترخبر،این مجموعه استخر که تنها مجموعه ورزشی و تفریحی آبی در بلوار فرح آباد ساری است سرانجام بعد از ۱۲ سال فعالیت به تعطیلی کشیده شد.

براساس تحقیق به عمل آمده دلیل تعطیلی فسخ قرارداد از سوی پیمانکار مجموعه استخر می باشد که چندین ماه از اتمام قرارداد آن گذشته و مجموعه مدیریت دانشگاه به صورت ماهیانه اقدام به تمدید قرارداد می کردند که در نهایت پیمانکار مجموعه با بیان اینکه تمدید ماهیانه به لحاظ اقتصادی موجب ضرر و زیان و کاهش درآمد است و از طرفی تصمیم مدیریت دانشگاه در اعمال هزینه های تاسیسات و نگهداری مجموعه به پیمانکار، نهایتاً پیمانکار نسبت به فسخ قرارداد و تحویل مجموعه اقدام نمود.

بررسی های به عمل آمده نشان می‌دهد که دلیل این اقدام چیزی جز ناکارآمدی مدیریت دانشگاه و ضعف آنها در عرصه مدیریتی نیست که نتوانستند بعد از ۸ ماه نسبت به انعقاد قرارداد و یا برگزاری مزایده اقدام نمایند.

گفتنی است پیش از این و از ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خدمات رفاهی و خوابگاه نیز در واحد ساری تعطیل شده است و از سوی دیگر خبرهای متعددی از سوی کارکنان و اساتید واحدهای استان و نگرانی های جدی در پرداخت حقوق و مزایای آنها نیز وجود دارد به طوری که سرپرست این واحد دانشگاهی در جلسات رسمی اظهار کرد در سال ۱۳۹۷ مجموعه واحد ساری به لحاظ مالی دچار سود قابل توجهی شده است اما از طرفی تحقیقات نشان می دهد بسیاری از استادان این مجموعه دانشگاهی مطالبات خود را از تابستان سال ۹۷ دریافت نکردند.

علاوه بر این شنیده ها حکایت از آن دارد که نماینده یکی از شهرهای نزدیک مرکز استان در مجلس شورای اسلامی به صورت محسوس در عزل و نصب ها در دانشگاه آزاد ساری دخالت داشته و بیشتر افراد منصوب شده در واحد ساری منتسب به همکاری با ایشان در انتخابات مجلس در دوره قبل بوده یا انتخابات پیش رو می باشند.

حال باید دید که این روند سقوطی و نزولی در مدیریت یک مجموعه علمی و دانشگاهی تا کی ادامه خواهد داشت و مسئولین استان و دانشگاه به خصوص شخص دکتر ولایتی تا کی سکوت خواهد کرد.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :