آخرین عناوین

دوشنبه 9 ارديبهشت 1398-19:14 کد خبر:67135

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری خبر داد:

تحویل لاستیک نرخ دولتی با 50 درصد تخفیف به رانندگان اتوبوس

به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل به هریک از رانندگان اتوبوس شهر ساری یک جفت لاستیک با پنجاه درصد تخفیف قیمت دولتی از سوی سازمان تحویل داده شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساری، حمیدرضا فضل اله نژاد رئیس سازمان از اعطای خدمات جدید به رانندگان زحمت کش اتوبوس شهر ساری در قالب لاستیک خبر داد.

وی گفت: پس از ادغام دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی به سازمان حمل و نقل بار و مسافر تلاش ما بر آن شد تا با ظرفیت شناسی و استفاده از منابع موجود نواقص و خلا های احتمالی را پیدا و نسبت به رفع آن اقدام نماییم، با بررسی های به عمل آمده به این نتیجه رسیدیم که در بخش اتوبوس ها می توان برخی از ظرفیت های بالقوه را بالفعل کرد و با تلاش های صورت گرفته در همین راستا در همین مدت کوتاه دو پارت روغن و همچنین یک جفت لاستیک به قیمت دولتی برای رانندگان محترم اتوبوس فراهم و به آن ها تحویل داده شد.

این مقام مسئول نیز اعلام داشت:در حال حاضر هم به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل و به جهت حمایت از ایمنی خودروهای اتوبوس ناوگان حمل و نقل درون شهری که روزانه قشر عظیمی از شهروندان را جابجا می نمایند، به هریک از رانندگان اتوبوس شهر ساری یک جفت لاستیک و تیوپ با پنجاه درصد تخفیف قیمت دولتی از سوی سازمان تحویل داده شد.

فضل اله نژاد در پایان با اشاره به اینکه این سازمان جدید التاسیس می باشد اظهار داشت، برنامه های مدون و قانون مداری را در همه ی ابعاد و حوزه های مربوط به حمل و نقل بار و مسافر اعم از تاکسی،اتوبوس،مینی بوس، تامین سوخت خودروهای دیزلی، باربرگ ، پروژه بزرگ سرویس مدارس،خودروهای ویژه خطوط روستایی، خودروهای بی سیم و سایر موضوعات مربوطه در دستور کار قرار داریم و امید است با حمایت های همه جانبه شهردار محترم و تیم مدیریت شهری بتوانیم رضایت شهروندان گرامی را جلب نماییم.

 

 

 

 

    

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :