آخرین عناوین

سه شنبه 10 ارديبهشت 1398-10:47 کد خبر:67155

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران خبر داد:

روند افزایشی قیمت گوشت قرمز در بازار مازندران

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران گفت:توزیع گوشت تنظیم بازار حتی کاهش قیمت‌ها را درپی داشت ولی درحال حاضر با توجه به اینکه توزیع صورت نمی‌گیرد، قیمت‌ها رو به افزایش است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، سیدکاظم سیداصغری‌نژاد اظهار کرد: با توزیع گوشت تنظیم بازار از طریق قصابی‌ها از اسفند ماه سال گذشته قیمت‌ها درحال پایین آمدن بود به‌ طوری‌ که از اواخر اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه امسال تعادل در بازار گوشت استان برقرار شد.

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت تنظیم بازار حتی کاهش قیمت‌ها را درپی داشت، افزود:ولی درحال حاضر با توجه به اینکه توزیع صورت نمی‌گیرد و تنها در ۲۳ فروردین ۱.۵ به شهرستان ساری اختصاص دادند که نمی‌تواند بازار را تنظیم کند قیمت‌ها درحال افزایش است.

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران تصریح کرد: موضوع دیگر اینکه برخی از استان‌ها خروج دام از استان را ممنوع کردند که مازندران با چالش مواجه می‌شود طی مکاتبه‌های صورت گرفته قرار شد در این زمینه تمهیداتی اندیشیده شود.

سیداصغری‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود ورود دام‌های مولد در سطح استان و کشور و همچنین اختصاص تسهیلات بانکی به دامداران و عشایر می‌تواند طی چند سال آینده در وضعیت بازار گوشت موثر باشد.

وی گفت:درحال حاضر قیمت گوشت بره ۱۰۰ تا ۱۰۵ هزار، میش و گاو ۹۰ هزار و گوساله ۱۰۰ هزار تومان است که با توجه به این شرایط شاهد روند افزایشی گوشت قرمز در بازار خواهیم بود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :