آخرین عناوین

سه شنبه 10 ارديبهشت 1398-16:18 کد خبر:67164

شهردار پل سفید اعلام کرد:

ما دستور کتبی استانداری مازندران را اجرا کردیم

شهردار پل‌سفید با اشاره به نامه کتبی استانداری برای تصفیه حساب با 17 نفر از نیروی مازاد شهرداری، گفت: ما دستور کتبی استانداری مازندران را اجرا کردیم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، چندی پیش خبری با عنوان « اخراج نیروهای شرکتی برای حذف صورت مسئله مالی در شهرداری پل‌سفید سوادکوه» درج شد که در آن از نحوه انتخاب و فعالیت شرکت پیمانکاری انتقاد شد و اتهامات دیگری مطرح شد که برای بررسی آن مصاحبه‌ای با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر پل‌سفید انجام شد.

*اجرای دستور کتبی استانداری مازندران

شهردار پل‌سفید با اشاره به نامه کتبی استانداری برای تصفیه حساب با 17 نفر از نیروی مازاد شهرداری، گفت: ما دستور کتبی استانداری مازندران را اجرا کردیم.

حسن یحیی‌پور از اتمام قرارداد 17 نیروی مازاد شهرداری پل‌سفید خبر داد و افزود: پرونده شکایتی هم توسط کارگران در دادگستری مطرح و در حال بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه استانداری مازندران به صورت تخصصی درباره تعداد نیرو‌های مازاد نظر داد و فعالیت شهرداری با نیرو‌های باقی‌مانده هم می‌چرخد، گفت: اگر اجازه استخدام به ما داده شود، استفاده از نیرو‌های با‌تجربه که سابقه فعالیت هم در شهرداری را دارند، در اولویت ماست.

* وجاهت قانونی ندارد

رئیس شورای اسلامی شهر پل‌سفید با اشاره به اینکه شرکت تأمین نیروی انسانی شهرداری پل‌سفید برای 32 نفر قرارداد داشت و 7 نفر هم با حرف و حدیث اضافه شدند، گفت: مبلغ قرار‌داد شرکت تأمین نیرو با کارگران تنها در حقوق و مزایا خلاصه نمی‌شود بلکه در قرارداد به کسورات مختلف هم اشاره شد.

مهر‌علی قدیری با بیان اینکه در زمان امضای قرارداد، مبلغ حقوق بین کارگران و شرکت تأمین نیرو، توافق شد و کارگران هم با امضای خود، آن شرایط را پذیرفتند، افزود: به عنوان رئیس شورای شهر پل‌سفید عرض می‌کنم که نظر کارگران درباره نحوه فعالیت شرکت تأمین نیرو، وجاهت قانونی ندارد.

وی از پیگیری قضایی نشر مطالبی در عرصه فضای مجازی خبر داد و آن را نشر اکاذیب توصیف کرد و گفت:ادعا‌ها و اتهام‌ها باید مستند باشد و با شرایط جدید خروج نیرو‌های مازاد، مانعی در فعالیت‌های شهرداری پل‌سفید ایجاد نمی‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :