آخرین عناوین

پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398-8:55 کد خبر:67195

اندر احوالات این روزهای شورای بخش و بخشدار مرکزی میاندورود:

مردم در سختی مسئولان در سفر/ برای مردم پول نیست برای سفر هست!

به مناسبت روز شورا و در حالی که مردم در سختی جبران خسارت سیل هستند بخشدار، شورای بخش و تعدادی از شوراها و دهیاران بخش مرکزی به سفر رفته‌اند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از بلاغ، بیش از یک ماه از سیل شهرستان میاندورود می‌گذرد که در آن بخش زیادی از مردم میاندورود در زمینه کشاورزی، جاده بین مزارع، راه، صنعت و زیرساخت‌های دیگر خسارت جدی دیدند که هنوز این خسارت‌ها جبران نشده است و مردم خسارت دیده این روزها از این اداره به آن اداره برای پیگیری و دریافت خسارت در تلاش هستند و یا در شرایط اقتصادی موجود و خسارتی که سیل به آنها وارد کرده به نحوی به ‌دنبال جبران این خسارت‌ها هستند.

با خبرشدیم که بخشدار مرکزی میاندورود به همراه شورای بخش و چند نفر از دهیاران بخش مرکزی به مناسبت روز شوراها به مشهد سفرکردند که درباره هزینه‌های این سفر باید گفت که طبق شنیده‌ها بخشی از سوی خود افراد که این بخش از اعتبار شورا و دهیاری تامین شد و بخش دیگر از سوی شورای بخش و بخشداری تامین شده است.

بخش مرکزی میاندورود با مشکلات زیادی روبرو است که برای خیلی از مسائل کوچک هم از نبود بودجه ناله می‌کند و در شرایطی که مردم خسارت دیده در شرایط اقتصادی بدی هستند انتظار حضور مسئولان را در کنار خود و ارائه گزارش عملکرد حداقل در یک‌سال گذشته را دارند بیانگر این است که رفتن به چنین سفری مناسب با شرایط موجود نبوده است.

چند روز قبل بابت برگزار نکردن برنامه‌های فرهنگی و شاد به خصوص در این اعیاد برای عموم مردم گلایه کردیم که با واکنش بعضی‌ها بابت این کار روبرو شدیم که چرا این چنین مطالبی از سوی رسانه عنوان شد و با این دلیل که اعتبار برای برگزاری چنین برنامه‌هایی برای مردم وجود ندارد اما امروز از سفر این افراد با کمک بخشداری و شورای بخش باخبر شدیم، آیا به واقع نمی‌شود برای مردم هم از مجاری مختلف اعتبار برای برگزاری مراسم‌ها تامین کرد.

قبل از طوفان سال گذشته برنامه راهیان نور، که همه ساله برگزار می‌شود و تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان این شهرستان برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور اعلام آمادگی می‌کنند، بسیاری از نبود اعتبار و نداشتن پول برای کمک به این افراد می‌گفتند.

وقتی پول نیست که سرعت‌گیرهای قبل و بعد پل نکاچوب رنگ‌آمیزی شود و یا تابلو و چراغ نصب شود و یا چشم گربه‌ای؛ حتماً برای رفتن به اردو همیشه پول هست و یا می‌شود جمع کرد به شرطی که اراده این کار وجود داشته باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :