آخرین عناوین

سه شنبه 21 مرداد 1393-18:18 کد خبر:672

مدیر موسسه نگار نصر مازندران:

بیش از 70درصد از منابع به صورت واقعی مصرف شده است

مدیر موسسه نگار نصر مازندران گفت:بیش از 70 درصد منابع تخصیص یافته به اشتغالزایی ها به صورت واقعی و در جای مشخص شده خود مصرف شده است.


به گزارش خزرخبر،عبدالرضا خلردی افزود: از سال 91 تا کنون 300 میلیارد ریال برای اشتغال جامعه هدف وبسیجیان فاقد شغل در استان هزنیه شده است.  

وی خاطر نشان کرد: این اعتبار از طریق منابع داخلی برای ایجاد اشتغالزایی بسیجیان فاقد شغل هزینه شده است.

 خلردی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تشکیل بسیج سازندگی و پس از دوران دفاع مقدس، بنیاد تعاون بسیج راه اندازی شده است و این بنیاد اساسنامه اش مورد تصویب مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: موسسه نگار نصر از سال 1380 راه اندازی شده است و دفتر مرکزی آن در تهران و شعب آن در استانها واقع شده است.

 وی با اشاره به طرح های این موسسه گفت: بحث کنترل بازار و حفاظت از خطوطنفت شمال از جمله اقداماتی است که این موسسه انجام داده است.

 خلردی با بیان تغییر ماهیت موسسه گفت: این موسسه کارآفرینی اشتغالزایی نگار نصر تغییر ماهیت داده است و از سال 91 رویکرد جدید اعمال می شود.

 وی به وظایف و کارهای موسسه اشاره و اضافه کرد: جامعه هدف این موسسه، بسیجیان هستند و هدف این است تا کمک کار دستگاههای اشتغالزا باشیم.

 وی گفت: حمایت مالی از کسانی که طرح کسب و کار دارند و نیاز به منابع مالی دارند از جمله طرح هاست و ترویج فرهنگ کار و آفرینی از دیگر وظایف است.

 به گفته خلردی، با تلاش و همت مسئولان شهرستانی تاکنون برای دو هزار و 100 نفر دوره های آموزشی کارآفرینی چندروزه برگزار شده است و در سال جاری نیز بنا داریم که دوره های آموزشی را بصورت همایش یکروزه برگزار کنیم تا در راستای توانمندسازی کارجویان اقدام کنیم.

 خلردی گفت: اولین همایش توانمندسازی از شنبه هفته آینده در شهرستان رامسر برگزار می شود و بعد در سایر شهرستانها برگزار می شود.

 وی ارائه مشاوره شغلی از دیگر برنامه ها بیان کرد و گفت: ایجاد یک شغل در شرایط جدید شرایطی دارد و در این راستا اقدام به مشاوره می شود.

 وی تهیه بانک جامع اطلاعاتی کارجویان را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: در این بانک اطلاعات کارجویان از نظر تخصص و دیگر موارد تکمیل شده است.

 ی گفت: حمایت از شرکت تعاونی ها و کارفرمایان از دیگر برنامه ها است که گرایش به شاخه های کشاورزی از مهمترین اولویت هاست.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :