آخرین عناوین

پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398-11:20 کد خبر:67203

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری اعلام کرد:

اتمام پروژه های نیمه تمام / بهسازی معابر و خیابان ها

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری با اشاره به پروژه های در دست اقدام شهرداری ساری گفت: اتمام پروژه های نیمه کاره با نظارت دقیق و مسمتر معاونت فنی عمرانی در دستور کار قرار دارد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری ، امید ذاکری معاون فنی عمرانی شهرداری مرکز استان در گفتگویی، پروژه در حال احداث باغ بانوان را از جمله فعالیت های در دست اقدام مدیریت شهری دانست و اظهار داشت: اجرای این پروژه به مساحت 8/5 هکتار در مرحله نهایی قرار دارد و با برنامه ریزی های صورت گرفته فاز اول آن در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: توجه ویژه به نیازمندی های بانوان مانند فضاهای ورزشی ، مسیر پیاده روی ، رستوران، مسجد ، مهدکودک و ... از جمله امکاناتی است که مدیریت شهری در این پروژه پیش بینی کرده است.

ذاکری بازگشایی مسیر ارتباطی بلوار پاسداران به بلوار امام روح الله (کمربندی غربی )را از دیگر فعالیت های شهرداری برشمرد و ادامه داد: این خیابان در حال احداث به دستور مهندس فرزانه سرپرست شهرداری ساری مزین به نام جانباز شهید سید حسین آملی شده است و بنا به دستور ایشان در کمترین زمان ممکن آماده بهره برداری خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری گفت: بهره برداری از پروژه خیابان شهید املی ، بار ترافیکی بلوار پاسداران را کاهش داده و نقش موثری در روان سازی ترافیک ورودی غربی ساری خواهد داشت.

وی در ادامه بهسازی و آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: شهرداری های مناطق و سازمان عمران در جهت سهولت عبور ومرور شهروندان، آسفالت و لکه گیری خیابان ها را در دستور کار قرار داده اند و این پروژه اولویت فعالیت های فنی عمرانی شهرداری در سال جدید خواهد بود..

معاون فنی عمرانی شهرداری ساری در پایان خاطر نشان کرد: اتمام پروژه های نیمه کاره در سال جدید و برنامه ریزی برای ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان رویکرد اصلی این معاونت است.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :