آخرین عناوین

شنبه 14 ارديبهشت 1398-16:36 کد خبر:67228

از سوی مدیر عامل آبفار مازندران صورت گرفت:

مدیر جدید امور آبفار آمل معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل آبفار مازندران، مدیر جدید امور آبفار شهرستان آمل منصوب و معرفی شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران، طی حکمی از سوی مدیر عامل آبفار مازندران، مدیر جدید امور آبفار شهرستان آمل منصوب و معرفی شد.

براساس این گزارش، در این مراسم مجید عبدالهی مدیر عامل آبفار استان ضمن گرامیداشت سال رونق تولید و با اشاره به مشکلات و خسارت سیل های پی در پی اواخر سال گذشته و نیز سال جدید گفت: در پایان سال گذشته مشکلات اقتصادی داشتیم و امسال هم سال سختی پیش رو خواهیم داشت اما باید تلاش کنیم تهدیدها در کوتاهترین زمان به فرصت تبدیل شود.

وی اظهار داشت: باید ضمن حفظ وضعیت پایداری آبرسانی مراقب تنش های اقتصادی باشیم تا به تنشهای اجتماعی تبدیل نشود.

عبدالهی با تاکید بر خدمات رسانی بهینه و جلب اعتماد مردم و نیز اولویت بندی پروژه ها  در خصوص تعرفه ها خاطر نشان کرد: آب تحویلی ما کیفیت مطلوبی دارد اما بهای آن بسیار پایین است و فقط لیتری 2 ریال در اختیار مردم قرار می دهیم در صورتیکه نیم لیتر آب معدنی 1200 تومان قیمت دارد.

وی افزود: ما شرکت خدمات رسان هستیم و باید خدمات دهی مطلوبی داشته باشیم و به این خادمی نیز افتخار می کنیم اما در عین حال باید دنبال درآمد زایی و وصول مطالبات هم باشیم تا ضمن پاسخگویی هزینه ها در ارائه خدمات دچار چالش نشویم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران در ادامه مراسم به تودیع و معارفه مدیران آبفار آمل اشاره کرد و گفت: چنین مراسمی به معنی جابه جایی مسئولیتها و تعالی سازمان در راستای خدمات بهینه تر به مردم است تا فعالیت ها با فرد جدید و شیوه جدیدتری ادامه یابد ، این آمدنها و رفتن ها باید به گونه ای باشد ضمن رضایت خداوند و مردم هنگامی که به وجدان خود رجوع می کنیم راحت و خیالمان آسوده باشد.

در ادامه از زحمات اسدا...نعمتی مدیر سابق امور آبفار آمل قدردرانی شد و طی حکمی از سوی مدیر عامل آبفار مازندران، کیومرث فضلی به عنوان مدیر جدید آبفار آمل منصوب و معرفی شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :