آخرین عناوین

سه شنبه 21 مرداد 1393-18:31 کد خبر:673

معاون عمرانی استاندار مازندران خبر داد:

آزمون استخدامي براي جذب نيرو در 15 شهرداري مازندران

معاون امور عمرانی استاندار مازندران از برگزاري آزمون استخدامي براي 15 شهرداري مازندران خبر داد.


به گزارش خزرخبر،علی نبیان گفت: آزمون استخدامی برای جذب نیرو در 15 شهرداری استان نیمه دوم شهریورماه امسال برگزار می گردد.

وی در جلسه اعضای کمیته اجرایی آزمون استخدامی شهرداری های استان بیان داشت: ميزان تخصص و تعهد در نيروهاي انساني مازندران بالاست و ما بايد تلاش كنيم براي جذب نيروهاي انساني كارآمد و متخصص در شهرداري ها برنامه ريزي نمائيم و مسئوليت ما در اين زمينه بسيار حساس است.

وي تاكيد كرد : متاسفانه تعدادي از شهرداريها بدون اجازه نيرو جذب كرده اند و اين تخلف است

نبيان افزود: دولت با حمایت از تولید و بخش خصوصی گام های مهمی در این جهت برداشته و جذب نیرو در دستگاه ها و نهادهای دولتی تنها بخش کوچکی در راستای اشتغال جوانان است.

نبیان با اشاره به حساسیت های موجود در جامعه و میزان بالای بیکاری، خطاب به شهرداری ها تاکید کرد: باید از هر گونه ورود غیرمجاز و بی ضابطه در زمینه اشتغال جلوگیری شود.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: در زمان مقرر و به منظور اطلاع رسانی گسترده در این زمینه، اطلاعیه و فراخوان آزمون در پایگاه اطلاع رسانی استانداری قرار خواهد گرفت و هم چنین در قالب بنر و پوستر در سطح شهرهای استان به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی ادامه داد: ثبت نام اینترنتی جهت شرکت در این آزمون در روزهای پایانی مردادماه و به مدت 20 روز انجام خواهد شد.

گفتنی است این جلسه با حضور جمعی از مدیران ستادی استانداری، شهرداران و مسوولان امور اداری 15 شهرداری مشمول این آزمون برگزار شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :