آخرین عناوین

سه شنبه 24 ارديبهشت 1398-13:53 کد خبر:67417

عضو شورای اسلامی شهر ساری خبر داد:

شهرداری ساری در زمینه جابجایی میدان بار تصمیم‌گیرنده نیست

عضو شورای شهر ساری گفت: قرار است میدان میوه و تره‌بار از این مکان جابه‌جا شود، درست است اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست به این دلیل که شهرداری و شورا در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیست.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان «ترافیک سنگین روزانه به‌واسطه جابجا نکردن میدان میوه و تره‌بار ساری» خواستار پیگیری خبرنگاران ما در این زمینه شدند، در توضیح این سوژه عنوان شده است:«اگر تاکنون قصد گذر از ساری و عزیمت به شرق مازندران را داشته‌اید، بی‌شک از کمربندی غربی این شهرستان عبور کرده‌اید و در این میان، ترافیک سنگین این کمربندی شما را نیز آزرده است، امری که در صدر عوامل موجود، موجب شد تا مسئولان به‌ فکر جابه‌جایی این میدان از این مکان به مکان دیگری بیفتند.

پروژه ساخت میدان میوه و تره‌بار ساری در سال ۸۶ و با حجم حمایتی قابل توجه مسئولان آن ‌زمان، کلنگ‌زنی شد، امری که با گذشت ۱۰ سال از آن، متاسفانه و در کمال ناباوری، تاکنون به مرحله بهره‌‌برداری و اتمام نرسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری  اظهار کرد: اینکه قرار است میدان میوه و تره‌بار شهرستان ساری از این مکان جابه‌جا شود درست بوده اما تاریخ دقیق آن مشخص نیست  به این دلیل که شهرداری و شورا در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستند.

علیجان شمشیربند افزود: در مکان فعلی میدان میوه و تره‌بار شاهد پارک‌های دوبل و توقف بیجای خودروهای باری و سایر خودروها هستیم که در برخی مواقع حتی این مسیر قفل می‌شود.

وی بیان کرد: در این ارتباط حضور مأموران راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از ترافیک می‌تواند در حد مُسکن کار‌ساز باشد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :