آخرین عناوین

پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398-14:47 کد خبر:67439

بازدید هیئت رئیسه مجلس از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي به همراه مدير عامل و اعضاي هيئت مديره شركت طرح و توسعه آينده پويا از شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران بازديد نمودند.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومي شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران، صبح امروز چهارشنبه يوسف نژاد ، عضو هيئت رئيسه مجلس به همراه دكتر بقايي  مدير عامل شركت طرح و توسعه آينده پويا و اعضاي هيئت مديره اين شركت از شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران بازديد و در نشست مشتركي به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در اين نشست حسين پور مديرعامل شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران با اشاره به  تدبير مقام معظم رهبري در نامگذاري امسال به نام رونق توليد ابراز اميدواري كرد مشكلات و موانع پيش روي توليد در شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران مرتفع گردد.

وي با اشاره به مشكلات تامين چوب  بخصوص مشكلات برداشت درختان شكسسته و افتاده و تعرفه هاي گمركي واردات چوب افزود در صورتي كه مشكلات تامين چوب اين شركت مرتفع گردد توانايي تامين بيش از 10 درصد كاغذ مورد نياز كشور را داريم.

در ادامه اين نشست يوسف نژاد نماينده محترم مردم شهرستان ساري و مياندورود  با اشاره به رهنمود هاي مقام معظم رهبري در خصوص توجه به توليد و صنعت و استفاده از نيروهاي متخصص و كارآزموده تاكيد كرد سرمايه اصلي شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران نيروهاي كار متخصص و  آزموده اي است كه اين شركت با كمك آن ها در شرايط جنگ اقتصادي  سرپا مانده است. وي  افزود در شرايط موجود وظيفه اصلي ما حفظ اشتغال در كنار توليد مشاغل جديد است.

وي ضمن تاكيد بر عزم مسئولين محلي در حمايت از اين شركت  ابراز اميدواري كرد شاهد پيشرفت و شكوفايي اين مجموعه باشيم.

در بخش ديگري از اين جلسه بقايي مدير عامل شركت مديريت طرح و توسعه آينده پويا ضمن اشاره به تاكيد چند ساله مقام معظم رهبري بر بحث  اقتصاد مقاومتي ، توليد و حمايت از كالاي داخلي افزود: در حمايت از توليد داخلي همه بايد تلاش كنند و از عزم جدي و هدف گذاري مجموعه تحت مسئوليت خود بر حركت در جهت رفع دغدغه هاي رهبري در اين خصوص خبر داد.

وي با اشاره به شركت صنايع چوب و كاغذ مازندران به عنوان يكي از مهمترين اولويت هاي كاري مجموعه آينده پويا ابراز اميدواري كرد با كمك و حمايت مسئولين و كاركنان اين مجموعه ، چوب و كاغذ مازندران به افتخار و الگوي صنعت كشور بدل گردد.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :