آخرین عناوین

سه شنبه 21 مرداد 1393-18:52 کد خبر:675

رئیس پارک علم و فناوری مازندران خبر داد:

تجاری سازی 90درصد ایده های ارائه شده به پارک علم و فناوری

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به تغییر نگاه مسئولان استان به توسعه فناوری در مازندران، گفت: با همکاری استانداری مازندران، چشم انداز فناوری مازندران تدوین می‌شود.


به گزارش خزرخبر، علی معتمدزادگان افزود: جایگاه علم و فناوری یک نهاد تسهیل‌گری بوده و مازندران از حیث ورودی کنکور سراسری رتبه دوم کشور را داشته و مخاطبان با کیفیتی در پارک ورود پیدا می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: فضای فیزیکی پارک‌های علم و فناوری کافی نیست و فناوران که به این مکان می‌آیند، مشکلات دارند.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری می‌تواند در هر سازمانی خدمات ارائه دهد و باید از فضای تسهیل گری برای کارشناسان فناوری ادارات استفاده شود، تصریح کرد:  فضای فرادستی را برای حمایت از فناوری در مازندران نداریم.

وی با بیان اینکه مشکلات پارک علم و فناوری مازندران ظرف چند ماه آینده رفع می شود، افزود: در سال 94 پارک علم و فناوری از ظرفیت بخش خصوصی به نحو جدی استفاده می کند.

معتمدزادگان با اعلام اینکه برای توسعه پارک علم و فناوری به شدت دنبال زمین برای احداث پردیس اصلی پارک علم و فناوری هستیم، گفت:  به دنبال این هستیم که ساختمان جدید را بهره برداری کنیم تا فضای کسب و کار برای فناوران ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه چشم انداز فناوری مازندران را با همکاری استانداری تکمیل می کنیم، افزود: به دنبال این هستیم محورهای اصلی سرمایه گذاری فناوری را شناسایی کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران با اشاره به اینکه پارک به دنبال ارتقا سطح خدمات فناوری است، افزود:  بیش از 90 درصد ایده هایی که به پارک می آید به دلیل غربالگری می تواند تجاری سازی شود ولی باید این فناوری ها با نیازهای روز دنیا سازگار باشند.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس  شورای اسلامی به کمپین حمایت از مراکز رشد و فناوری بپیوندند که می توانند به حمایت از مراکز رشد شهرستان ها کمک کنند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :