آخرین عناوین

سه شنبه 21 مرداد 1393-19:30 کد خبر:677

مشاور ارتباطات رئیس دانشگاه مازندران خبرداد:

آمادگی دانشگاه مازندران برای ارتباط مستمر با رسانه‌ها

مشاور اجرایی، رسانه و ارتباطات رئیس دانشگاه مازندران گفت: دانشگاه مازندران به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی استان برای ارتباط مستمر با رسانه‌ها آمادگی دارد.


به گزارش خزرخبر،ایرج نیازآذری در گفت‌وگو با فارس افزود: ارتباط با رسانه‌های گروهی در اولویت مدیریت دانشگاه مازندران قرار دارد.

وی بیان داشت: با توجه به اهمیت و کارکرد رسانه‌های گروهی در ارتباط بین اقشار مختلف جامعه، مدیریت دانشگاه مازندران در نظر دارد به اجرای برنامه‌های مختلف برای گسترش ارتباط با رسانه اقدام کند و در همین راستا نشست‌های مختلفی را با سطوح مختلف رسانه از جمله خبرنگاران، سردبیران و مدیران مسئول تدارک دیده است.

نیازآذری یادآور شد: این برنامه‌ها با توجه به نقش موثر و کارکرد تاثیرگذار رسانه‌های گروهی به عنوان یک سیاست راهبردی در دانشگاه مازندران اتخاذ شده است.

مشاور اجرایی، رسانه و ارتباطات رئیس دانشگاه مازندران افزود: دانشگاه مازندران با درک عمیق از اهمیت رسانه و نقشی که خبرنگاران دارند از رسانه‌های مختلف دعوت می‌کند که ارتباط تنگاتنگی با جامعه دانشگاهی داشته باشند تا تلاش‌ها و فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی دانشگاهیان را به افکار عمومی برسد.

نیازآذری خاطرنشان کرد: با توجه به غنای علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه مازندران در تخصص‌های مختلف، انعکاس نظرات که به صورت ژورنالیستی و یا به عبارتی تبدیل مطالعات و پژوهش‌های علمی تخصصی دانشگاهیان به خبرهای عمومی، می‌تواند منجر به افزایش آگاهی‌های تخصصی مخاطبان رسانه‌ها باشد.

وی ادامه داد: زمینه سازی برای حضور حداکثری اعضای هیئت علمی دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رسانه‌ها و تبدیل پایان‌نامه‌ها و مقالات علمی به گزارش‌های خبری و علمی در این زمینه است.

نیازآذری با اشاره به حضور مقامات دانشگاهی در محل کار رسانه‌های گروهی، خاطرنشان کرد: دعوت از فعالان رسانه‌ای برای دیدار با پژوهشگران دانشگاه هم از دیگر برنامه‌ها است.

وی یادآور شد: برگزاری میزگرد تخصصی بررسی مسائل استان با حضور اصحاب خبر هم در برنامه‌های فرهنگی دانشگاه مازندران قرار دارد.

نیازآذری با اشاره به اینکه از دست‌اندرکاران نشریات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مجازی تقاضا داریم نسبت به راه‌اندازی سرویس‌های تخصصی مناسب در همه زمینه‌ها اقدام کرده و خبرنگاران ویژه این حوزه‌ها را داشته باشند، افزود: دانشگاه در نظر دارد گزارش برنامه‌های دفاعیه مقطع کارشناسی ارشد و دکترا که دارای موضوعاتی در زمینه مازندران هستند را در قالب چکیده مقاله برای رسانه‌ها ارسال کند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :