آخرین عناوین

چهارشنبه 5 تير 1398-12:24 کد خبر:67738

استعفای رئیس سازمان صنعت و معدن مازندران پذیرفته شد!!!

استعفای محمدپورعمران درگیر اما و اگرها

با وجود اینکه در برخی از رسانه‌ها انتصاب رئیس جایگزین وی مشخص شده اما هنوز تکلیف استعفای محمدپورعمران و دلیل آن مشخص نشده است.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از فارس، خبر استعفای محمد محمدپورعمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از ۱۳ خردادماه منتشر شده بود اما وی در پاسخ به رسانه‌ها در ارتباط با علت استعفا صحبتی نکرد و تنها اعلام کرده بود که در گذشته موضوع استعفا را مطرح کرده و منتظر تأیید یا عدم تأیید است.

با وجود اینکه در برخی از رسانه‌ها انتصاب رئیس جایگزین وی مشخص شده اما هنوز تکلیف استعفای محمدپورعمران و دلیل آن مشخص نشده است.

آنچه که در حال حاضر در سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مشخص است، محمدپورعمران در سازمان حضور داشته و امضای وی پای نامه‌ها وجود دارد.

علیرضا قلی‌زاده مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران ، با اعلام اینکه امورات جاری سازمان توسط محمدپورعمران انجام می‌شود، گفت: رئیس سازمان امروز در ملاقات عمومی پذیرای مراجعه‌کنندگان بوده است.

براساس این گزارش، محمد محمدپورعمران از سال ۹۲ به‌عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران مشغول به کار است.

دلیل استعفا و عدم پذیرش استعفا محمدپورعمران موضوعی است که افکار عمومی به‌دنبال روشن شدن آن است اما در استان کمتر از آن صحبت می‌شود.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :