آخرین عناوین

پنجشنبه 13 تير 1398-19:29 کد خبر:67781

خط و نشان استاندار مازندران در جلسه شورای اداری:

احتمال خداحافظی با 6 نفر از مدیران استان

استاندار مازندران گفت: عملکرد 6 نفر از مدیران استان مازندران ضعیف است و اگر آنها خودشان را به وضعیت مطلوب نرسانند مجبور به خداحافظی با آنها می‌شویم.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از شمال نیوز، احمد حسین‌زادگان در جلسه شورای اداری استان مازندران، اظهار کرد: در بحث مازندران پاک اداره‌ کل راه عملکرد مناسبی نداشته و برخی از فرمانداران در این حوزه ورود پیدا نکردند و اگر اقدام مناسبی انجام نشود مجبور به برخورد اداری می‌شویم.

وی در ارتباط با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نیاز به همکاری همه جانبه مردم داریم، گفت: حمایت از سرمایه‌گذاری به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در بحث پسماند به نتایج مناسبی رسیدم، گفت: از رئیس جمهور دستور مناسب دریافت کردیم.

وی اضافه کرد: اگر 50 درصد اعتباری اختصاص داده شده در اختیار مازندران قرار گیرد تا حدودی این بحث در استان حل و فصل می‌شود.

حسین زادگان در ارتباط با بحث منطقه آزاد، گفت: اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده و منتظر بررسی بیشتر رئیس جمهور هستیم و مقرر شد که با اقدامات کارشناسی لایحه آن تهیه شود.

وی درباره کاهش غریق افزود: کاهش غریق و تصادفات باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، بحث امواج شکافنده بیشتر معرفی شود، اقدامات عملیاتی‌تر هلال احمر در برنامه کاری خویش قرار گیرد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: هلال احمر در بحث کاهش غریق و دریا ضعیف عمل کرده است و در حال حاضر با ظرفیت مناسب خویش در دریا حاضر نشده است.

وی در ارتباط با اوقات فراغت گفت: از ظرفیت همه دستگاه‌های متولی برای غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده کنیم و نباید جوانان به امان خدا رها شوند.

حسین زادگان درباره تیم نساجی مازندران، افزود: مالکیت تیم نساجی خصوصی است و اعلام کرده که توان مالی مناسبی برای تیم داری نداریم و فرد جدید معرفی شده هم به لحاظ مالی باید به صورت جدی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

وی در ارتباط با اجرای طرح دولت الکترونیک، افزود: انتقادات مطرح شده را قبول دارم، بحث پنجره واحد در حال پیگیری هستیم و بنا داریم تا شهریور امسال این طرح در استان عملیاتی شود.

استاندار مازندران با اعلام اینکه فرمانداران به صورت جدی فعالیت واحدهای تولیدی را رصد کنند، گفت: فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند به صورت ماهیانه وضعیت واحدهای تولیدی را اطلاع رسانی کنند.

وی درباره ظرفیت‌های بخش کشاورزی استان، افزود: از این ظرفیت به صورت جدی استفاده نکردیم، بخش کشاورزی با زیرمجموعه‌هایش می‌تواند مشکل اشتغال استان را حل کند، مدیرکل شیلات، کشاورزی و منابع طبیعی در این بخش به صورت ویژه ورود پیدا کنند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه ارزیابی از عملکرد مدیران انجام شده است، گفت: پنج نفر از مدیران عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و اگر خودشان را به وضعیت مطلوب نرسانند از استان باید بروند.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :