آخرین عناوین

سه شنبه 21 مرداد 1393-20:59 کد خبر:678

فرافکنی جدید مدیر کل حاشیه ساز استانداری مازندران

توپ لغو نشست با رسانه ها در زمین استاندار مازندران

مدیر کل آموزش و پژوهش حاشیه ساز استانداری در یک نشست خبری هم حاشیه ساز شد.


به گزارش خزرخبر،نشست خبری رییس پارک علم و فناوری مازندران توسط مدیر کل آموزش و پژوهش استانداری مازندران به حاشیه کشیده شد.

بر اساس دعوت قبلی از رسانه ها مبنی بر شرکت در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با رییس پارک علم و فناوری مازندران،خبرنگاران تصور می کردند که این نشست علمی و خبری فقط با ارائه گزارش توسط رییس این دستگاه برگزار می شود اما پس از ورود به سالن این جلسه ،از حضور لطف الله آجدانی مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران تعجب نموده اند.

در این نشست ابتدا علی معتمدزادگان رییس پارک علم و فناوری مازندران گزارشی از دستگاه زیر مجوعه خود را ارائه نمود و سپس آجودانی شروع به صحبت نمود.

وی در صحبت های خود چندین بار با عناوین مختلف از معتمدزادگان تعریف و از مدیران سابق انتقاد نمود که تصور می شد شاید معتمدزادگان قصد کاندید شدن در انتخابات آینده را دارد و آجودانی نیز مسئول روابط عمومی ستاد او می باشد.

آجودانی پس از پایان سخنانش اعلام نمود که قصد ترک جلسه را دارد که در این هنگام خبرنگاران حاضر از وی خواسته اند به سوالات آنان پاسخ دهد اما آجودانی اعلام نمود که چون این نشست مربوط به رییس پارک علم و فناوری می باشد معتمدزادگان باید پاسخگوی سوالات رسانه ها باشد که در این هنگام خبرنگاران حاضر از وی پرسیده اند:اگر این جلسه در حوزه کاری معتمدزادگان بود در نتیجه حضور شما در این جلسه موضوعیتی نداشته است.

آجودانی که پاسخی در برابر این انتقاد رسانه ها نداشت از رسانه ها درخواست نمود تا سوالات خود را از او بپرسند که سوال اغلب رسانه ها در مورد چرایی لغو نشست آجودانی با رسانه ها بود که وی به رسانه ها اینگونه جواب داد:تمام اقدامات لازم برای نشست با رسانه ها مهیا بود اما فلاح جلودار استاندار مازندران اعلام نمود که برای پیگیری موضوع فرمانداری آمل عازم تهران می باشد و نمی تواند در جلسه حضور داشته باشد و درخواست نمود نشست من با رسانه ها لغو شده و به زمان دیگری موکول شود.

آجودانی سپس با بیان اینکه من و فلاح جلودار خیلی بهم نزدیک می باشیم و در بسیاری از مواقع هم از هم انتقاد می نماییم اظهار داشت:من با قدرت آمده ام،با قدرت کار خواهم کرد و با قدرت هم خواهم رفت و اگر لازم باشد با دادن استعفا از این سمت کناره گیری می کنم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :