آخرین عناوین

جمعه 21 تير 1398-21:36 کد خبر:67866

مدیر کل فرودگاه های استان مازندران خبر داد:

اعزام اولین گروه کاروان حجاج مازندرانی

مدیر کل فرودگاه های استان مازندران گفت: فردا شب اولین گروه از کاروان حجاج مازندرانی از فرودگاه بین المللی ساری عازم خانه خدا خواهند شد.


به گزارش خزرتیترخبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های مازندران، فردا شب  اولین گروه از کاروان حجاج مازندرانی از فرودگاه بین المللی ساری عازم خانه خدا خواهند شد .

براساس این گزارش،وطن خواه مدیرکل فرودگاه های استان با اعلام این خبر افزود : امسال با افزایش بیست و سه درصدی تعداد زائران مازندرانی حدود چهار هزار و چهارصد  نفر در قالب  30 کاروان و با انجام 17 سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی ساری به سرزمین وحی الهی مشرف خواهند شد .

مدیرکل فرودگاه های مازندران اظهار داشت : با توجه به اینکه قرار است پروازهای حج تمتع توسط ناوگان شرکت های هواپیمایی داخلی انجام شود ، تمهیدات لازم به منظور زمانبندی و هماهنگی های پروازی در جهت ارائه خدمات بهینه به مردم و زائرین محترم اندیشیده شده است .

وطن خواه اظهار امیدواری کرد که با بسیج کلیه نیروها و امکانات ، امسال نیز همانند سال گذشته که به لحاظ عملکردی در زمره فرودگاه های برتر در زمینه انجام به موقع پروازهای حج تمتع و کمترین تاخیرات و رضایتمندی مطلوب مردم عزیزمان بوده ایم ، بتوانیم رضایتمندی مردم و اِحرام پوشان حریم وحی الهی را تامین نماییم.

مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت : اولین گروه از کاروان حجاج مازندرانی  فردا شب (شنبه 98/4/22) با دو پرواز ساعت 20:40 و 22/30 دقیقه  با بدرقه مسئولین استانی ،شهرستانی و فرودگاهی انجام خواهد شد .مهندس وطن خواه

به مرحله بازگشت حجاج نیز اشاره کرد و گفت : انشالله طبق برنامه زمان بندی شده مقرر گردیده است عملیات پروازی بازگشت حجاج از تاریخ بیست و دوم مردادماه آغاز شود .

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :