آخرین عناوین

سه شنبه 21 مرداد 1393-21:40 کد خبر:679

توسط نیروهای آتش نشانی ساری و در اقدامی ویژه:

حریق بازار ساری مهار شد/اصناف باید همکاری لازم را داشته باشد

بازار ساری که ساعاتی قبل دچار حریق شدید شده بود با حضور به موقع آتش نشانان ساری مهار شد.


حسن سیدی در گفتگوی اختصاصی با خزرخبر افزود:بازار لباس عروس فروشی ساری واقع در پاساژ سجاد طبقه سوم دچار حریق شد.

وی با بیان اینکه در ساعت 17 و 30 دقیقه به این سازمان حریق در این بازار اعلام شد خاطر نشان کرد:حریق از سه دهانه مغازه شروع و به سقف رسیده بود و چون پاساژ بن بست بوده در نتیجه  گرما برای خود راه باز نمود و چون سقف این پاساژ سایه روشن بود در نتیجه آتش به سقف رسیده و چون دکورهای مغازه ها نیز از نئوپان و پارچه های آماده برای مشتعل شدن و نفتی بوده ،باعث شده بود تا آتش سریع گسترش یابد.

سیدی اظهار داشت:نزدیک ترین ایستگاه ما پس از دریافت اعلام حریق با 4 دستگاه خودرو و با همراهی نیروهای واکنش سریع به محل رسیده و با اقدامات لازم حریق را در سریعترین زمان مهار نموده اند.

وی تصریح کرد:علت آتش سوزی در بررسی اولیه به نظر ما و بر اساس تجربه ها، به علت عوامل برقی بوده و چون بسیاری از این مغازه دارها از برق بیشتر از ظرفیت استفاده می نمایند در نتیجه احتمالات اولیه حکایت از این علت دارد اما نتیجه اصلی و نهایی را باید کارشناسان پس از بازدید اعلام نمایند.

سیدی با انتقاد از اینکه متاسفانه کپسول های آتش نشانی در این پاساژ قابل استفاده نبوده و دو سال از تاریخ مصرف آنها گذشته بود اعلام کرد:جلساتی را با رییس اصناف ساری برگزار کرده و آمادگی خود را برای آموزش رایگان مغازه دارها اعلام نموده ایم اما متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی همچنین خاطر نشان کرد:نیروهای خدماتی شهرداری هم سریع به محل اعزام شده و نسبت به پاکسازی بازار اقدام نموده اند تا مردم و مغازه دارها مشکلی نداشته باشند.

سیدی همچنین افزود:راهنمایی و رانندگی ساری هم در این حادثه با کنترل به موقع و فنی ترافیک ساری کمک ویژه ای نموده که جای تشکر دارد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :